אישה חרדית הורדה בכוח מהאוטובוס: "הייתה ללא מסיכה"

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נראית האישה נגררת בכוח מהרכב לא שסירבה להזדהות. בתגובה הציגה המשטרה את התיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים שם היא נשמעת מקללת ומקניטה אותם
רונן לוי |
תקיפה באוטובוס

מי צודק? מספר שוטרים תועדו באוטובוס בין עירוני בכניסה לירושלים שהם גוררים ממנו אישה חרדית שסירבה להזדהות בפניהם. המשטרה מנגד, הוציאה את סרטון מצלמות הגוף של השוטרים, שלטענתה מוכיח כי האישה גידפה את השוטרים, הקניטה אותם ואף תקפה את השוטרת בפניה ותלשה לה את המסיכה.

אתמול, מספר שוטרים, עלו לבדיקה באוטובוס בין-עירוני שעמד בכניסה לירושלים. השוטרים סיירו בין המושבים ובאחד מהם ישבו אם ובתה שהמבוגרת שביניהן לא עטתה את המסכה כמו שצריך. השוטרים ביקשו מהאישה להזדהות, כדי לתת לה דו"ח על אי עטיית המסכה, אולם היא לא הסכימה לתת להם את מספר הזהות שלה והחל עימות במהלכו מספר שוטרים גררו אותה מהאוטובוס הצפוף.

המשטרה, כמו תמיד, מיד הוציאה את תיעוד מצלמות הגוף של השוטרים ומסרה שהצילומים שפורסמו, אינם מציגים את ההתרחשות במלואה בניסיון להכפיש את השוטרים והמשטרה. "כפי שניתן לראות בתיעוד שקדם למעצר", כך לפי הודעת המשטרה שיצאה בעקבות האירוע, "במהלך פעילת לאכיפת תקנות הקורונה, הבחינו השוטרים באישה שנסעה באוטובוס ציבורי כשהיא לא עוטה מסיכה כנדרש.

במשטרה הוסיפו: "כשהבחינה בשוטרים שמה את המסיכה על פניה כנדרש ובמשך דקות ביקשו ממנה שוטרת ושוטרים שהיו במקום שוב ושוב להזדהות בפניהם כחוק, אך היא בחרה לסרב בתוקף ולהתעלם מבקשותיהם בניסיון להכשיל את האכיפה. בשלב מסוים החלה לגדף את השוטרים ולהקניטם ואף תקפה את השוטרת בפניה ותלשה לה את המסיכה. אז השוטרים נאלצו לעצור את האישה בגין התקיפה תוך שימוש בכוח עקב התנגדותה והיא נלקחה לחקירה במשטרה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות