16 עצורים בקטטה המונית בכפר כאבול

כוחות מתוגברים הגיעו לכפר כאבול בעקבות קטטה אלימה בין שתי משפחות מסוכסכות. במהלך הפעילות במקום נתפסו כלי נשק ותחמושת. המשטרה: "נשהה בכפר ככל שידרש על מנת להשיב את השקט והביטחון לתושבים"
אייל חן |
כוחות משטרה בפעילות בכפר כאבול בחודש שעבר. צילום: משטרת ישראל

קטטה אלימה פרצה בין שתי משפחות מסוכסכות בכפר כאבול, וכוחות משטרה הוזעקו למקום. במהלך פעילות הכוחות, נתפסו בבית מגורים תת מקלע מסוג "קרלו" עם מחסנית טעונה בתחמושת . 2 חשודים (23,27) נוספים נעצרו והובאו לתחנת המשטרה לחקירה.

על פי המשטרה, כוחות רבים ממשיכים לפעול בכפר להרגעת הרוחות ומבצעים סיורים רצופים על מנת למנוע את התחדשות הסכסוך.

בד בבד, מקיימים כוחות המשטרה ולוחמי מג"ב פעילות למעצרם של חשודים במעורבות בקטטה וכן מבצעים חיפושים רבים לאיתור אמצעי הלחימה ששימשו לירי בכפר. עד כה נעצרו 16 חשודים במעורבות בקטטה ופעולות לאיתורם ולמעצרם של חשודים נוספים – ממשיכה.

מהמשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה את אירועי האלימות בכלל ואת אירועי האלימות המתקיימים בכפר בפרט. כוחות מתוגברים פועלים בכפר מזה מספר חודשים במטרה להביא לסיום הסכסוך, ומנעו כבר מספר פעמים, פגיעות חמורות בנפש. הכוחות ישהו בכפר ככל שידרש על מנת להשיב את השקט לכפר ולשמור על בטחון התושבים, מטרה זו צריכה להיות מטרת כלל התושבים בכפר, ומשטרת ישראל קוראת לתושבים ולהנהגה המקומית לגלות אחריות, להתערב בנעשה ולפעול באופן מיידי להרגעת הרוחות".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות