דרס למוות רוכב אופנוע, ואיים על אשתו שתיקח את התיק על עצמה

הנאשם ואחותו הסתירו את מעורבות הנאשם בתאונה הקשה, הפילו הכל על אשתו של הנאשם ושיבשו מהלכי משפט
נעמה כהן |
תאונת דרכים, ארכיון

פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד מנצור קטלן, בן 41 מגבעת שמואל, ואחותו רחל אהרון, בת 34 מבני ברק. מנצור הואשם בגרימת מוות ברשלנות, שיבוש מהלכי משפט, הדחה בחקירה בנסיבות מחמירות והשמדת ראייה. אהרון מואשמת בשיבוש מהלכי משפט. כל זאת לאחר שמנצור פגע ברוכב אופנוע, ואיים על אישתו שתיקח את התיק על עצמה.

על פי כתב האישום, ביום הבחירות בספטמבר האחרון, בשעות אחר הצהריים, בילו מנצור ואחותו רחל אהרון עם בני משפחתם בפארק סמוך לרחוב ראול ולנברג בתל אביב. משסיימו המשפחות את הבילוי עזבו הנאשמים ברכבים נפרדים את הפארק. סמוך לשעה עשר בלילה, כאשר מנצור נהג ברכבו ברחוב ראול ולנברג בתל-אביב מכיוון מערב למזרח, בנתיב השני משמאל, לכיוון צומת רחובות ראול ולנברג ומשמר הירדן. לצד הנאשם ישבה אשתו ובמושב האחורי שני ילדיהם וילד נוסף בן משפחה.

מנצור פנה שמאלה למרות שתמרורי הכביש הורו על נהיגה בכיוון ישר בלבד, חסם את נתיב נסיעתו של רוכב האופנוע אייל ויטקובסקי ז"ל, בן 60 והתנגש בו בחזית האופנוע. ויטקובסקי פונה במצב קשה לבית החולים ונפטר כעבור מספר שעות.

מיד לאחר התאונה, הגיעה רחל אהרון למקום התאונה והנאשמים הפעילו מסכת לחצים ואיומים על אשתו של מנצור אשר גרמו לה להודות בכזב, בזירת התאונה, כי היא נהגה ברכב אשר גרם למותו של המנוח. בנוסף, פעלו שני האחים להסתרת נוכחותם של 2 ילדיהם ברכב בעת התאונה, על מנת שלא יפלילו את מנצור כמי שנהג ברכב.

בהמשך, משנודע למנצור על מותו של ויטקובסקי בבית החולים, המשיך לשבש את מהלך חקירת המשטרה בתיק והדיח באמצעי לחץ ואיומים את אשתו להמשיך ולדבוק בגרסתה השקרית כי היא נהגה ברכב בזמן התאונה.

כתוצאה ממעשיהם החמורים של הנאשמים, הוגש בדצמבר 2019 כתב אישום נגד אשת הנאשם לבית משפט השלום לתעבורה בתל אביב, המייחס לה עבירת גרם מוות ברשלנות בגין גרימת מותו של המנוח. גם לאחר הגשת כתב האישום נגד האישה, המשיך הנאשם במשך מספר חודשים לאיים על אשתו, שלא תחזור בה מגרסתה השקרית ואף ניפץ את מכשיר הטלפון הסלולרי שלה אשר הכיל ראיות מפלילות כנגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות