אישום: פרצו למכוניות ואיימו על קצין משטרה

כתב אישום נגד שני תושבי עתלית, כבני 20, מייחס להם פריצה ל-6 כלי רכב, גניבת רכוש וכן כי איימו על קצין המשטרה שעצר אותם: "אנחנו יודעים איפה אתה גר, אם לא היו לך ברזלים זה היה נגמר אחרת, אנחנו עוד ניפגש"
דניאל בן חמו |
פריצה מכונית
אחת מהמכוניות אליה פרצו השניים, לפי האישום. צילום: משטרת ישראל

לבית משפט השלום בחיפה, הוגש כתב אישום נגד שני תושבי עתלית, בשנות ה-20 לחייהם, בגין פריצה ל-6 כלי רכב וגניבה מהם רכוש וכן איומים על קצין משטרה שעצר אותם: "אנחנו יודעים איפה אתה גר, אנחנו עוד ניפגש". המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים נגדם.

חקירת המשטרה נפתחה לפני כשבוע לאחר ששני פועלי בניין שעבדו בעתלית, התדפקו על דלת ביתו של תושב היישוב, הואיל שסברו שרכבו נפרץ על ידי שני חשודים בהם הבחינו בקרבת מקום. שני הפועלים הובילו את תושב המקום, שהינו קצין משטרה, לכיוון הימצאותם של החשודים והקצין שערך סריקות אחר החשודים תפס אותם בקרבת מקום ועצר אותם בסיוע שוטרי תחנת טירת כרמל בחשד לביצוע המעשים.

בחיפוש שנערך על שני החשודים, תושבי עתלית נתפסו ממצאים הקושרים אותם לעבירות המיוחסות להם וכן כלי פריצה. בעת מעצרם, שני החשודים איימו על קצין המשטרה בכך שאמרו לו: "אנחנו מכירים אותך, יודעים איפה אתה גר, אם לא היו לך ברזלים זה היה נגמר אחרת אנחנו עוד ניפגש".

מעצרם של החשודים, הוארך מעת לעת ובתום החקירה שכללה איסוף עדויות ואיסוף ממצאים פורנזיים, חטיבת התביעות של משטרת ישראל, הגישה, כאמור, כתב אישום ובקשה למעצרם של החשודים עד תום ההליכים לבית משפט השלום בחיפה בגין התפרצות לרכב ואיומים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות