אישום: גנב 12 טון זיתים

תושב זרזיר נאשם בגניבת 2 גונדולות מלאות זיתים מהמטעים של אלון הגליל המוערכים בעשרות אלפי שקלים. שוטרי מג"ב הצליחו להתחקות אחריו ואחר שותפיו ואיתרו את היבול הגנוב בדיר שבבעלותו
דניאל בן חמו |
הזיתים שאותרו בדיר, צילום: דוברות המשטרה

לבית משפט השלום בנצרת, הוגש כתב אישום נגד תושב זרזיר, בגין גניבת כ- 12 טונות זיתים. חלק מהזיתים אותרו על ידי בלשי היחידה המרכזית של מג"ב ב- 10 שקים שהוסלקו בדיר שבבעלות הנאשם ובאחת הגונדולות שאותרו.

לפני מספר שבועות, נגנבו שתי גונדולות מלאות זיתים מהמטעים של אלון הגליל בשווי של עשרות אלפי שקלים. בעקבות הגניבה נפתחה חקירה ביחידה המרכזית של מג"ב לטיפול בפשיעה החקלאית והחלו פעולות מודיעיניות וחקירתיות שכללו הקפצת כוחות רבים של שוטרים ומתנדבים לסריקות נרחבות במהלכן אותרה אחת הגונדולות כשבתוכה הזיתים.

מספר שעות לאחר מכן אותרה הגונדולה השנייה ריקה ובמג"ב הצליחו להתחקות אחרי הגנבים והגיעו לדיר כבשים בשטח פרטי בשכונת גריפאת שבזרזיר ובחיפוש במקום אותרו עשרה שקים מלאים זיתים שהוסלקו מאחורי ערימות חציר ועוד שק נוסף באזור. סך הכל אותרו 9 שקים מלאים בזיתים מזן ברנע שנגנבו מאלון הגליל ו- 2 שקים של זיתים מזן פיקואל שנגנבו ככל הנראה מחקלאי אחר.

באותו הערב שבו נמצאו הזיתים אף הצליחו במג"ב לאתר את המשאית שאיתה ככל הנראה התבצעה גניבת הגונדולות ונעצרו 2 חשודים. החקירה נמשכה ומספר ימים לאחר מכן נעצר החשוד המרכזי, נגדו חטיבת התביעות של המשטרה הגישה אתמול כתב אישום בבית משפט השלום בנצרת והוא מבעלי הדיר בו נמצאו הזיתים.

על פי כתב האישום מדובר בשתי גונדולות שנגנבו, האחת מלאה והשנייה מלאה כדי מחצית כאשר משקל זיתים בגונדולה מלאה כ- 7 טונות ועל כן הערכה שמדובר בגניבה של בין 10-12 טונות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות