אישום: דקר את אימו 7 פעמים

אקראן סעב, בן 21 מאבו בנאן, נאשם כי הגיע לבית אמו, שלף סכין והחל לדקור אותה בכל חלקי גופה, גם כאשר ניסתה להימלט ממנו ולהזעיק עזרה. הוא נמלט מהמקום והותיר אותה להתבוסס בדמה ורק לאחר 10 ימים הסגיר עצמו למשטרה
אייל חן |
חבט עם המצ'טה ונמלט לחממות. אילוסטרציה shutterstok
דקירה. אילוסטרציה shutterstok

לבית המשפט המחוזי בחיפה, הוגש כתב אישום נגד ארקאן סעב, בן 21, מאבו סנאן בגין ניסיון לרצח וחבלה חמורה של אמו אנג'וד סעב. על פי כתב האישום, הנאשם שלף מכיסו סכין מהאטליז המשפחתי והחל לדקור את אמו בגופה שוב ושוב, כל זאת בכוונה להרוג אותה. הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד לתום ההליכים נגדו.

על פי כתב האישום, לפני כחודש, הגיע הנאשם לבית המשפחה, נכנס פנימה, שלף מכיסו סכין השייך לאטליז המשפחתי והחל לדקור את אמו, בת ה-47, בגופה שוב ושוב. "כל זאת,, נכתב באישום, "בכוונה להרוג אותה".

על פי המתואר באישום, הבן המשיך ודקר אותה בגבה גם כאשר הרימה את ידיה על מנת להגן על גופה מפני הדקירות והצליחה לקום מהספה עליה ישבה והחלה לצעוד לכיוון מרפסת הבית, במטרה להזעיק עזרה. בסך הכל, דקר ארקאן סעב את אמו שבע דקירות, עד שהתמוטטה. אחר כך יצא מהבית ונמלט, כשהוא מותיר את אמו מתבוססת בדמה. האם פונתה לבית החולים בנהריה במצב קשה, מורדמת ומונשמת, שם נותחה, טופלה ואושפזה.

בתחילת החקירה, השוטרים, עצרו בעלה של האם, אולם כאשר הגיעו לידי המשטרה הצילומים ממצלמות אבטחה, נראה הבן מגיע ועוזב את הבית על הטרקטור בו נהג. בנוסף, נגבו עדויות מבני משפחה שנזעקו לבית והספיקו לשמוע את האם נוקבת בשמו של בנה כמי שדקר אותה. במשך 10 ימים, הסתתר הנאשם מהמשטרה, בסופם הסגיר את עצמו לפני כשבועיים ואז נעצר. סעב שתק בחקירותיו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות