חוגגים למרות הקורונה: המשטרה סגרה מסיבה של מאות משתתפים בת"א

למרות המגבלות בעקבות התפרצות הנגיף, הישראלים מנסים לחזור לשגרת הבילויים והקניות. במהלך סוף השבוע הוציאה המשטרה צו סגירה לעסק בחולון וקיימה ביקורת יזומה במתחמי הבילוי בתל אביב. צפו בתיעוד
מעיין לביא |
אכיפת הגבלות הקורונה, ארכיון. צילום: תומר נויברג, פלאש 90

גם בסוף השבוע האחרון, המשיכו 'חגיגות' הקורונה, כאשר בתל אביב המשטרה חשפה מסיבה שנערכה במועדון עם מאות משתתפים בניגוד להנחיות משרד הבריאות ובחולון הוציאה המשטרה, צו סגירה לעסק ברחוב המרכבה בעיר בשל מסיבה רבת משתתפים שהתקיימה במקום בניגוד להנחיות משרד הבריאות.

בסוף השבוע, המשטרה קיימה ביקורת יזומה בבתי עסק ומתחמי בילוי במרכז תל אביב, על מנת לבחון עמידתם בתנאי משרד הבריאות למען שלום הציבור, כאשר בהגיעם למועדון ברחוב הארבעה הבחינו במסיבה בה נכחו מאות משתתפים, ללא שמירת מרחק וללא עטית מסכות. דלתות המקום היו סגורות מבפנים על מנת שלא תתגלה ההפרה של התקנות ואף עם הגעת השוטרים למקום, הפסיקו את המוזיקה והחלו להוציא את המבלים דרך דלת צדדית.

השוטרים הצליחו להיכנס למקום וכאמור איתרו במקום מאות מבלים בניגוד תקנות, הפסיקו מיידית את האירוע כאשר רשמו לבעל המקום דו"ח בסך 5,000 שקלים לצד זימונו לשימוע, בסיומו תיבחן סגירת המקום מנהלתית, בהתאם לסמכויות הרישוי.

במקביל, המשטרה הוציאה צו סגירה מנהלי לעסק ברחוב המרכבה בחולון זאת לאחר שבמקום התקיימה מסיבה בהשתתפות עשרות חוגגים, בניגוד לתקנות ולצו בריאות העם שתכליתן לשמור על הציבור ולמנוע את הפצת נגיף הקורונה. למקום הוצא צו סגירה למשך 7 ימים זאת בפני בעל העסק, בן 41 מחולון, שהגיע לשימוע בפני קצין משטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות