התעכב בתיקון צינור במפעל – הוכה על ידי העובדים

כתב אישום הוגש לביהמ"ש השלום בקרית שמונה נגד צעיר בן 21 מנצרת על כך שהיכה את חברו למפעל במפתח צינורות בגלל שהתעכב בעבודתו. הפרקליטות מבקשת להותיר אותו במעצר עד לתום ההליכים נגדו
דנה לווינסקי |
מעצר. ארכיון

לבית משפט השלום בקרית שמונה, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד צעיר בן 21 מנצרת, בגין עבירה של פציעה כשעבריין מזויין, זאת לאחר שחברו למפעל התעכב בתיקון הצינור ובתגובה הנאשם הכה אותו בראשו באמצעות צינור מפתחות.

האירוע החל בקריאה למוקד 100 של המשטרה אודות תקיפה ופציעה של עובד במפעל לייצור בטון באיזור תעשייה צ.ח.ר בראש פינה. עם קבלת ההודעה הוזעקו שוטרי משטרת ישראל למפעל והבחינו בקורבן בן ה-25 ישוב על הרצפה ומדמם מראשו. השוטרים גבו עדויות, חוקרים אספו ממצאים וחקירה נפתחה. תוך דקות ספורות אותר הנאשם, בן 21 מנצרת, נעצר והובא לתחנת המשטרה לחקירה.

החקירה העלתה, כי הנאשם הכה את הקורבן בראשו ובאוזנו באמצעות מפתח צינורות מאחר וכעס עליו שהתעכב בתיקון צינור במפעל. בתום חקירה מהירה הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר בחנה את הראיות וכאמור, הגישה כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית המשפט השלום בקרית שמונה בגין פציעה כשעבריין מזויין.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות