כתב אישום נגד שחקן כדורגל שהפיץ סרטון מין בווטסאפ

הסרטון, שהופץ לפני שנתיים ותיאר מספר כדורגלנים בעת קיום יחסי מין עם צעירה, גרר כתב אישום נגד צלם ומפיץ הסרטון באשמת פגיעה בפרטיות
מעיין לביא |
הכדורגלן בר מזרחי. צילום: אתר ההתאחדות לכדורגל

פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום, לבימ"ש השלום פתח תקוה, נגד שחקן הכדורגל בר מזרחי, בן 25, בגין פגיעה בפרטיות. המקרה עצמו התפוצץ לפני כשנתיים, לאחר שהסרטון הופץ ברשתות החברתיות בו נראה שחקן הכדורגל אנתוני וארן יחד עם כמה משחקני הפועל ירושלים בזמנו, כשהם מבצעים אקטים מיניים בצעירה. מזרחי שיחק מאז בקבוצות כדורגל מהליגות הנמוכות, ומנהל בר ביליארד באצטדיון הכדורגל בפתח תקוה.

על פי עובדות כתב האישום שהותר לפרסום, בין מזרחי למתלוננת היתה היכרות מוקדמת. לפני כארבע שנים פגש אותה מזרחי, בצוותא עם אחרים, באקראי במועדון בת"א. המתלוננת התלוותה עמם לביתו של הנאשם, ושם קיימה יחסי מין בהסכמה עם מזרחי ועם אחד האחרים.

בשלב מסוים במהלך שהייתה של המתלוננת בביתו, הסריט אותה הנאשם במהלך סיטואציה אינטימית וזאת מבלי לקבל את הסכמתה. זמן מה לאחר מכן שלח הנאשם את הסרטון לאחרים באמצעות יישומון ה- Whatsapp. ולפני כשנתיים הופץ הסרטון ברשתות החברתיות.

כזכור, לאחר הפצת הסרטון, המשטרה פתחה בחקירה פלילית, כשווארן אז שיחק בביתר ירושלים וחבריו נחקרו ושוחררו בתנאים מגבילים, לאחר שהצעירה הודתה כי היחסים היו בהסכמה. החלוץ שמשחק בהפועל באר שבע, רצה לתבוע את אלו שמיהרו להכפיש אותו בתקשורת וברשתות החברתיות.

בסופו של דבר, ועם הסערה שהתעוררה בתקשורת ואף בכנסת, איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי תקיפה מינית פנה בתלונה למשטרה. עו"ד איילת רזין בר-אור מהאיגוד אמרה לתקשורת: "מדוע לא הוגש כתב האישום לפי הסעיף המפורש בחוק למניעת הטרדה מינית (הידוע כ"חוק הסרטונים"), ופטרו את הנאשם מהכתם המוסרי הפלילי המיני?" כאמור, מכל החשודים, רק מזרחי שתיעד בסרטון את האירוע הוא היחיד נגדו ננקטו צעדים משפטיים.
__________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a0%d7%99%d7%a8-%d7%99%d7%a1%d7%9c%d7%95%d7%91%d7%99%d7%a5/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות