חשד: הסוהרת העבירה עוגת הפתעה עם סמים לאסיר בכלא

סוהרת שמשרתת בכלא הדרים בשרון ביקשה להכניס לבית הסוהר עוגת יום הולדת לאסיר, ראש ארגון פשע ביפו עמו היא מקיימת על פי החשד קשר רומנטי. לאחר שנתפסה "על חם" הוארך מעצרה ב-6 ימים
נעמה כהן |
לוחמי יחידת דרור בפעילות. קרדיט:שרות בתי הסוהר

בית משפט השלום בראשון לציון, האריך בשישה ימים את מעצרה של סוהרת ושני כלואים בבית כלא, שנעצרו ביחידה הארצית לחקירת סוהרים, בלהב 433, בחשד לביצוע עבירות לכאורה של החדרת סמים לכלא ומרמה והפרת אמונים.

הסוהרת שמשרתת בכלא הדרים בשרון, נעצרה על חם בידי סוהרים של יחידת "דרור" בעת שניסתה להכניס לתוך הכלא עוגה ובה 108 גרם של סם מסוג מריחואנה ועשרות כדורי סם אחרים. מדובר היה בעוגת יום הולדת לאסיר, שהינו ראש ארגון פשע מיפו שעל פי החשד הסוהרת מקיימת עימו קשר רומנטי. האסיר מיפו מרצה עונש מאסר על סחר בנשק ועבירות סמים ורכוש, והאסיר הנוסף שנעצר נכלא בעקבות ניסיון רצח.

האסיר עצמו נעצר בחשד לקיום קשר אסור ולקשירת קשר להברחת הסם וכך גם אסיר הנוסף. הסניגור של הסוהר טען כי מרשתו משתפת פעולה וטוענת שה"פעילו עליה סוג של מניפולציה והיא לא ידעה מה יש בתוך העוגה".

השופטת זהר סגל דיבון שהאריכה את מעצרה בשישה ימים, אמרה כי "קיים חשד סביר" שהסוהרת ביצעה את המיוחס לה והאריכה את מעצרה.

"מחומר החקירה", נכתב בהחלטה, "עולה כי החשודה קשרה קשר עם אחרים על מנת להחדיר סמים לכלא, ולא בפעם הראשונה. במהלך חיפוש שנתפס איתרו סמים בכמות לא מבוטלת אשר הוסלקו בתוך עוגה".

השופטת הוסיפה: "לא מצאתי כי יש ממש בטענה כי החשודה נפלה קורבן תמים ונוצלה על ידי אחרים. מתיק החקירה עולה כי מדובר בחשודה אשר עובדת זה כשלוש שנים בשב"ס וזה כחודשיים וחצי באגף 6. עוד עולה כי ניהלה קשר רומנטי כזה או אחר עם אחד החשודים".
____________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת זהר סגל דיבון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות