עו"ד מאוים ע"י לקוח לשעבר

עורך דין מוכר וותיק מאזור המרכז מאוים קשות לאחרונה מצידו של לקוח לשעבר, שלטענת העו"ד ניתק איתו קשר בשל אי תשלום שכר הטירחה
ציון חן |
אילוסטרציה

עו"ד מוכר אחד ממרכז הארץ, אשתו ומזכירתו מאוימים בתקופה האחרונה מצידו של לקוח לשעבר, באמירות מסוג "במלחמה יש פצועים, יישפך דם". זאת מלבד העובדה שהוא מאיים בהשמצת שמו של העו"ד בפרסומים שהוא אף שלח את תוכנם המיועד לעו"ד, מסוג "אזהרה! עו"ד… לא אמין. לא אומר אמת. לא עונה לטלפונים ופקסים. מזלזל ומשקר. גורם נזקים כבדים…".

בין השניים יש, כאמור, איבה ודם רע. עוה"ד טוען כי הוא נאלץ לנתק את הקשר עם הלקוח האלים מילולית, שאף לא שילם לו עד היום את שכר הטרחה על השירותים המשפטיים שביצע בעבורו. "התפטרתי מייצוגו כי נוכחתי לראות מקרוב ולחוש כי מדובר באדם לא צפוי, אלים ומסוכן. התנהג כלפי בצורה מאימת ומטרידה, והתפטרתי מייצוגו. יודגש כי הוא לא שילם מעודו שכר טרחה, למרות שהתבקש", הסביר העו"ד במסגרת הליך משפטי בין השניים.

העו"ד מסביר בפנייתו לבית המשפט כי הוא ייצג את הלקוח בממשך מספר שנים, על פני מספר הליכים הכוללים גם ערעור שנדחה. לדבריו, הלקוח התבטא לא פעם באוזניו כי הוא "יהרוג את כולם", וכי ידוע לו שהלקוח אף התלונן על מספר שופטי מחוזי ועליון והשמיע איומים.

"אני חש כי הלקוח מסוכן ונמצא במצב נפשי מעורער ונשקפת סכנה של ממש ממנו, ואני חש סכנה זו ממש ממעשיו הבלתי צפויים", אמר העו"ד המאוים, שסיפר כי הלקוח מטריד את אשתו, ואת מזכירתו שנכנסה לבהלה וביקשה לקבל הגנה. העו"ד אף הציג בפני בית המשפט מכתב איומים בהכפשת שמו שקיבל תוך הצבת אולטימטום עד יום שישי האחרון (8.5.20).

במכתב האיום, שהגיע לידי 'אוביטר' כותב הלקוח "אלה השלטים הראשונים שיתחילו להתפרסם על יד ביתך ליד משרדך בכניסה לביהמ"ש וליד לשכת עורכי הדין. בהמשך לעלונים שיפורסמו בנושאים אלה ובנושאים אחרים. הכל על פי חוק".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות