הפרקליטות הגישה ערעור על מינוי ד"ר ברקאי, חובב הפדופיליה, לאחראי על בריאות התלמידים בצפון

הפרקליטות החליטה את שציפו לו רבים – אין להשלים עם מינויו התמוה של ד"ר ברקאי, שהחזיק כמות מאסיבית של חומרי תועבה פדופיליים ברשותו, לאחראי על בריאות התלמידים במחוז הצפון
נעמה כהן |
צילום: פלאש 90

המחלקה למשפט העבודה בפרקליטות המדינה, המייצגת את נציבות שירות המדינה, הגישה לבית הדין האזורי לעבודה בנצרת בקשה לעיכוב ביצוע פסק הדין שניתן בעניין מינויו של ד"ר ברקאי לרופא האחראי על שירותי בריאות התלמיד במחוז הצפון. זאת' עד להכרעה בערעור שבכוונת הפרקליטות להגיש לבית הדין הארצי לעבודה.

כזכור, בפסק הדין קיבל בית הדין האזורי את תביעת ד"ר ברקאי, והורה על ביטול החלטת נציב שירות המדינה לבטל את החלטת וועדת הבוחנים – למנות את ברקאי למשרת הרופא האחראי על שירותי בריאות התלמיד במחוז הצפון במשרד הבריאות. בהיבט האופרטיבי, הורה בית הדין כי ד"ר ברקאי יוכל להתחיל לשמש בתפקיד בו זכה.

על פי הבקשה, שהוגשה על ידי עו"ד ליטל סדובסקי, החלטת הנציב שבבסיס פסק הדין ניתנה לאחר שהנציב שקל את הזיקה שבין העבירות בהן הורשע ברקאי, ריבוי עבירות פרסום תועבה והחזקת פרסומי תועבה של קטינים, למול מאפייני התפקיד, שיקולי חופש העיסוק, שיקולי שיקום ושיקולי האינטרס הציבורי ומידת הפגיעה באמון הציבור במערכת. לעמדת המדינה, בפסק הדין נפלו טעויות משפטיות מהותיות המצדיקות התערבות ערכאת הערעור, ולפיכך, בכוונת המדינה להגיש ערעור על פסק הדין, שסיכוייו להתקבל גבוהים ביותר.

נוכח האמור, מבקשת המדינה להורות על עיכוב ביצוע פסק הדין, כך שתעוכב כניסת של ד"ר ברקאי לתפקיד עד להכרעה בערעור.

עוד צוין כי בהיבט מאזן הנוחות, זה נוטה בבירור לטובת קבלת הבקשה, שהרי ככל שלא יעוכב ביצוע פסק הדין, ויכפה על המדינה לקלוט את ד"ר ברקאי לתפקיד כעובד מדינה לשורותיה, עלול להיגרם נזק בלתי הפיך שאינו עומד בקנה אחד עם האחריות הציבורית המוטלת על המדינה, ואף לפגיעה באמון הציבור בשירות המדינה ובתפקודו התקין.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות