המשטרה פשטה על אתרים לא חוקיים להשלכת פסולת באזור לוד

במסגרת פשיטה משטרתית נעצרו 18 מעורבים בחשד שהשליכו פסולת באופן פיראטי ב-3 אתרים לא חוקיים סמוך ללוד. במהלך הפעילות נתפסו 11 משאיות וארבעה כלים מכנים הנדסיים. העצורים שוחררו בתנאים מגבילים
רונן לוי |
אתר פסולת לא חוקי סמוך ללוד, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

18 חשודים בהשלכת פסולת פיראטית נעצרו בפשיטה משטרתית, על שלושה אתרים לא-חוקיים להשלכת פסולת סמוך ללוד. העצורים חשודים בניהול עסק ללא רישיון, השלכת פסולת במקום ציבורי ועבירות נוספות.

בתום חקירתם שוחררו תנאים מגבילים.

החקירה המשטרתית החלה, לאחר קבלת מספר רב של תלונות על ריח של שריפות ועשן שעולה מהאזור – כתוצאה ממפגעים הנובעים מאתרי הפסולת המזהמים את האוויר.

בשל התלונות החלו במשטרה לנהל במשך מספר חודשים, חקירה סמויה כאשר בסופה הפכה החקירה לגלויה עם הפשיטה על אתרי השלכת הפסולת.

בנוסף לחקירת העצורים, אספו השוטרים ראיות בשטח כשהם נעזרים בין היתר, בתיעוד ממעוף הציפור באמצעות רחפנים.

אתרים אלו משמשים כתחנות מעבר לפסולת באופן בלתי-חוקי בשטחים חקלאיים, כך עולה מהתמונות שהתקבלו.

הפסולת גורמת להשחתה וזיהום של הקרקע ולזיהומי אוויר הפוגעים באיכות החיים של תושבי לוד ומושב אחיסמך.

במהלך הפשיטה שהשתתפו בה שוטרים מלווים באנשי המדור להגנת הסביבה, פקחי רשות מקרקעי ישראל בסיוע כוחות מג"ב, כלבנים ויס"מ, נתפסו 11 משאיות וארבעה כלים מכנים הנדסיים.

במשטרה מסרו כי בחקירה נאספו ראיות נגד עשרות חשודים שביצעו עבירות סביבתיות רבות ועבירות רישוי של ניהול עסק ללא רישיון והקרקע החקלאית של מנהל מקרקעי ישראל, שימשה לצורך תחנות מעבר לא חוקיות של פסולת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות