שכחתי שדקרתי

בן זוגה לשעבר של קופאית ברמי לוי בעפולה סירב לקבל את רצונה להיפרד. לאחר שסירבה להסיר את חסימתו מהנייד שלה. הוא נעץ סכין בחזה
ציון חן |

ביום רביעי לפני שבועיים (22.4), דקר חיים יוהנס, בן 38 מעפולה, את זוגתו לשעבר בחזה, בראש, בפנים ובידיים. היא יצאה להפסקה וישבה ברכבה, בשעה שיוהנס הגיע אליה חמוש בסכין אותו רכש דקות ספורות קודם לכן בחנות כלי בית בשוק הישן של עפולה.

"האישה ההמומה נאבקה ביוהנס אשר דקר אותה. במקביל החלה זועקת לעזרה. בשלב מסוים עלה בידי האישה להוציא את הסכין מידי יוהנס, וכן אנשים החלו מתאספים סביב הרכב. או אז, נמלט יוהנס מהמקום", לשון כתב האישום שהוגש כנגד הדוקר היום בבית המשפט המחוזי בנצרת.

בחקירתו אמר יוהנס, בין השאר, כי יתכן והאישה בכלל דקרה את עצמה. זאת, כי הוא עצמו זוכר שהיה לו ויכוח בחניון מקום העבודה שלה ב'רמי לוי' בעפולה, אך הוא לא זוכר את כל מה שקרה שם. הוא כן זוכר שהיה איזה מאבק על הסכין. עם כל זאת, האישה היתה מאושפזת במשך שלושה ימים בהם איחו את צלקות הסכין על גופה.

יוהנס מוכר למשטרה על רקע עבירות אלימות מהעבר, ועל אף גרסתו בחקירה, הוא הודה בפני שתי בנות משפחה כי דקר את האישה. הן הספיקו לשמוע את זה ממנו, בטרם נתפס, לאחר שכאמור נמלט מהזירה ונעצר זמן מה לאחר מכן.

הרקע להחלטתו לדקור את האישה, היתה סירובה להסיר אותו מרשימת החסומים בטלפון שלה. זאת מאחר והזוגיות שלהם הסתיימה במהלך חג הפסח האחרון, והאישה היתה נחרצת בהחלטתה שהיא לא רוצה לשקם את היחסים ולחזור לזוגיות. בניגוד "לרצונו העיקש של יוהנס", כפי שנטען כנגד הדוקר בבית המשפט היום.

הפרקליטות הגישה כתב אישום, אך יוהנס לא מואשם בעבירת 'נסיון רצח', אלא בעבירת 'חבלה בכוונה מחמירה'. "יוהנס סירב להשלים עם סיום מערכת היחסים הזוגית בינו לבין האישה, ועל רקע זה נקט באלימות חמורה כלפיה תוך שימוש בנשק קר", מוסבר בכתב האישום שהוגש היום עם תום החקירה וההשלמות, שביצעו בהצלחה חוקרי משטרת עפולה של מרחב העמקים.

כתב אישום זה מוגש כל רקע רציחתה ביום ראשון השבוע של אישה מבת-ים ע"י בן זוגה. ביום שני השבוע, יום למחרת הרצח, התקיימה מול ביתה של הנרצחת הפגנה שקוראת לטפל בחומרה גדולה יותר כנגד גברים אלימים, ולעצור את המעגל הקטלני של רצח נשים בישראל.
______________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%9a-%d7%93%d7%99%d7%9f-%d7%99%d7%95%d7%91%d7%9c-%d7%a7%d7%92%d7%9f/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות