ביצעו בדיקת קורונה אחת כדי להיכנס לאילת – שיכפלו לשאר בני המשפחה

בשבוע שעבר נפתח העיר הדרומית כ"אי ירוק" לתיירות פנים וזאת בתנאי להצגת בדיקת קורונה שלילית ועדכנית. במהלך סוף השבוע כבר היו מי שניסו להיכנס במרמה: 250 רכבים נעצרו בכניסה לאילת ונשלחו בחזרה לבתיהם
דניאל בן חמו |
בדיקות קורונה, ארכיון. צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

המוח היהודי ממציא לנו פטנטים. רק בשבוע שעבר נפתחה העיר אילת לתיירות פנים, רק לאלה שבאים מוכנים עם בדיקת קורונה וכבר נתפסו במחסום אזרחים שזייפו את תוצאות הבדיקה לקורונה וניסו להיכנס לעיר במרמה ו-250 רכבים ובהם נופשים שהגיעו ללא בדיקה הוחזרו לבתיהם.

עשרות אלפי נופשים פקדו את אילת בסוף השבוע האחרון שהיה גם הראשון להגדרתה של אילת על פי חוק כ״אי ירוק״. בהתאם לחוק נדרשים כל הבאים בשערה של העיר, להציג בדיקת קורונה שלילית. במסגרת זו מיום חמישי ובמהלך סוף השבוע, הוחזרו צפונה כ-250 רכבים בהם הנוסעים לא הציגו בדיקת קורונה שלילית בתוקף.

הבוקר בזכות ערנות של פקח עירייה, נתפסו במחסום באילת שלושה אזרחים שהציגו בכניסה לעיר בדיקת קורונה מזויפת. אחד מהנוסעים ביצע בדיקת סופיה ביטבתה ושלושת הנוסעים הנוספים ברכב, שינו את השם ושכפלו את תוצאות הבדיקה. תלונה נגדם הוגשה למשטרת מרחב אילת ובהתאם להנחיית ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, הועבר הנושא גם לבחינת הלשכה המשפטית בעירייה.

באילת נרשם שיא של נבדקים בשבוע האחרון במתחם "היבדק וסע", שיפעל עד סוף החודש מידי יום כולל שישי שבת. במהלך השבוע האחרון נבדקו 6,512 תושבי אילת והערבה במתחם "היבדק וסע" שמפעילים פיקוד העורף ומד"א. בעמדת הדיגום המהיר ביטבתה נבדקו עד שעות הצהרים 2,000 תושבי אילת והערבה שחזרו לעיר או כאלה שהגיעו לאילת במסגרת עבודה. היקף הבדיקות הגדול הראה גם עליה מסוימת בתחלואה, ונכון להיום, עומד אחוז החיוביים מקרב תושבי אילת הנבדקים על כ-0.3% עם 22 מאומתים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות