תיעוד: מעצר של נער בן 15 שנמלט ביחד עם אחיו בן ה-5 ב"באגי" מאולתר

במהלך מבצע אכיפה של המשטרה בפעילות למיגור עבירות תנועה מסכנות חיים בפזורה בנגב נקלעה יחידת הטרקטורונים למרדף אחר נער בן 15 שהרכיב את אחיו בן ה-5 על "באגי". הנהג נעצר ונשלח למעצר בית, הרכב הוחרם
דניאל בן חמו |
הטרקטורונים שהורדו מהכביש, צילום: משטרת ישראל
טרקטורונים, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

במבצע אכיפה של המשטרה בנגב עם יחידת הטרקטורונים, הפועלים על רכבי שטח משטרתיים הפועלים למיגור עבירות תנועה מסכנות חיים בפזורה בנגב, נעצר לאחר מרדף נער בן 15 שהרכיב על באגי את אחיו בן ה-5.

במהלך המבצע שנערך, איתרו השוטרים "באגי" מאולתר וכשסימנו וכרזו לו לעצור לבדיקה הוא החל בנסיעה פרועה בשטח בניסיון להימלט מהשוטרים. הודות לרכבי השטח המשטרתיים הכוחות ניהלו אחריו מרדף בתנאי שטח קשים במהלכו הבחינו שמדובר בנהג קטין ולצידו קטין נוסף.

במהלך המרדף וכתוצאה ממהירות הנסיעה ותוואי השטח נפלו חלקים מה"באגי" ועפו אבנים לעבר הרכבים המשטרתיים. בשלב מסוים המרדף הוביל לבית בכפר מכחול שבמועצה האזורית אל קסום, שם ירד הנהג והחל לברוח רגלית ולאחר מרדף קצר הוא ואחיו הקטן נעצרו.

בפעילות נתפסוו שני אחים, הנהג בן ה- 15 ואחיו בן ה- 5 תושבי הכפר מכחול שבפזורה בנגב ובסיומה של החקירה הוא שוחרר למעצר בית של 5 ימים וה"באגי" הוחרם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות