נאשם כי סחט נערה במשך שנים: "אם לא תהיי איתי בקשר, אפיץ חומרים שיביכו אותך"

כתב אישום הוגש לבית משפט השלום ברחובות נגד שי אהרון, 31 מרחובות, על כך שבמשך תקופה ארוכה איים וסחט צעירה מאז הייתה בת 16. לאחר שהתגייסה הגיע לבסיס שבו שירתה וניסה לפגוש אותה – אז נעצר
מעיין לביא |
חשד: התחזה לאיש כוחות הבטחון והונה נשים » אוביטר
אילוסטרציה shutterstock

לבית משפט השלום ברחובות הוגש כתב אישום נגד שי אהרון, בן 31 מרחובות, בגין ריבוי עבירות של סחיטה באיומים, מעשים מגונים, פגיעה בפרטיות, הפרת צו פיקוח, הטרדה מינית ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, לפני כשלוש וחצי שנים, פנה הנאשם למתלוננת, נערה בת 16 באותה העת, עימה אין לו היכרות מוקדמת, באמצעות היישומון וואטסאפ והשניים החלו להתכתב. הנאשם ביקש מהנערה להיפגש עמו וכן לשלוח לו תמונות בעלות אופי מיני.

על פי האישום, בכדי לגרום לנערה להיעתר לבקשותיו ולהטיל עליה אימה הדגיש בפניה כי ידועים לו פרטים שונים אודותיה וכי הוא עלול לשוחח עם הוריה ולפגוע בשמה הטוב. הנאשם אף פנה להוריה, למכריה ולגורמים שונים בבית הספר בו למדה, הציג בפניהם מידע אישי, וכן מידע שקרי אודותיה, ואף יידע אותה לאחר שעשה כן. נוכח איומיו נעתרה הצעירה לחלק מבקשותיו והמשיכה להתכתב איתו במשך מספר חודשים.

על פי אישום נוסף, לפני כחודש ולאחר שנותק הקשר ביניהם, הוא פנה אליה שוב. הפעם היה זה כשהצעירה כבר הייתה חיילת. הנאשם, נטען, כתב לה שוב בוואטסאפ והציג עצמו בכזב בתור מכרה שלה. משסברה כי הנאשם הוא זה שעומד מאחורי ההתכתבויות, ביקשה ממנו לנתק עמה את הקשר והבהירה לו שאם לא יעשה כן תפנה למשטרה. חרף האמור, שלח לה הנאשם הודעות נוספות ואף רמז לה שיש בידיו חומרים שעלולים להביכה, וכל זאת במטרה להפחידה, בין היתר באומרו: "עשית טעות ואת יודעת מה התוצאות.. השם שלך לא יהיה כמו פעם…".

נוכח איומיו של הנאשם וחששה של הצעירה מפניו, היא נעתרה לבקשותיו להישאר עמו בקשר, בתנאי שהקשר לא יהיה זוגי, וביקשה ממנו שלא יפגע בשמה הטוב. בהמשך, נטען בכתב האישום, הוא ביקש להיפגש עמה, ביקש ממנה שתשלח לו תמונות בעל אופי מיני, ואף לבסוף הגיע לבסיס בוא היא משרתת, כשהוא טוען בפני המאבטחים כי הגיע לפגוש אותה. משהתברר לב כי הנאשם הגיע לבסיס, דיווחה על כך למפקדיה שפנו למשטרה. כוח משטרה שהגיע למקום עצר את הנאשם.

באישום נוסף, אדם נוסף בשם בן אסולין מואשם כי במהלך החודשים האחרונים, פנה למכרה של המתלוננת באמצעות הוואטסאפ, וביקש כי תשלח לו תמונה בעלת אופי מיני. לאחר שסירבה, טען בכזב כי יש בידיו פרטים וסרטונים אינטימיים אודותיה, אותם קיבל לכאורה מהמתלוננת ואיים להפיצם באינטרנט.

עוד נטען לגבי אסולין, כי הכיר שתי עובדות שב"ס במסגרת מאסר קודם אותו ריצה. בסמוך לאחר שחרורו ממאסר, פנה אל מכריהן במטרה לקבל את מספרי הטלפון שלהן בתואנות כזב שונות, תוך שהוא עושה שימוש באינטרנט בניגוד לאמור בצו הפיקוח ותוך שהוא מציג עצמו בכזב בזהויות שונות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות