זיגזג בין נתיבים בכביש 2 – נתפס עם אלכוהול בכמות פי 3.5 מהמותר

דניאל בן חמו |
שוטרי משטרת התנועה בפעולות אכיפה, ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

ערנות של אזרחים ותגובה מהירה של המשטרה הצליחו לעצור נהג שכמעט גרם לתאונה בכביש 2, כשהוא בהשפעת אלכוהול בכמות פי 3.5 מהמותר. לאחר מעצרו הנהג שוחרר למעצר בית בן עשרה ימים.

במרכז השליטה של אגף התנועה, התקבל דיווח על ידי מודיעה שדיווחה כי היא נמצאת על כביש 2 לכיוון צפון ומבחינה בנהג שסוטה עם רכבו מנתיב הנסיעה מספר פעמים, מסכן את עצמו וכמעט מתנגש בכלי רכב שנעים עמו בכביש, לטענתה נראה כי הוא נמצא בגילופין ואינו נענה לבקשתה לעצור.

עם קבלת הדיווח, הוזנקה ניידת אגף התנועה ובמקביל בוצעה שיחת וועידה בין השוטר בשטח למודיעה שעדכנה אודות מיקום ופרטי הרכב. כאמור, סמוך למחלף קיסריה על כביש 2, הבחין השוטר ברכב תוך שהוא מסמן לנהג לעצור בזהירות בשול הדרך. בתחילה זיהה השוטר פחיות בירה בתוך הרכב, בשל חוסר שיתוף הפעולה מצד הנהג והסירוב לעיכוב הוא נעצר במקום.

בבדיקת שכרות שבוצעה לנהג, תושב נהריה, בן 42, נמצא כי הוא בהשפעת אלכוהול בכמות 850 מ"ג לליטר אוויר נשוף (פי 3.5 מהמותר). הנהג הועבר לחקירה ובסיומה, נשאר במעצר לאחר שהתברר כי קיים נגדו מאסר על תנאי למשך 4 חודשים בגין עבירה דומה. כמו כן, רכבו הושבת ל-30 ימים ורישיון הנהיגה נפסל לתקופה דומה. היום הובא בפני בימ"ש השלום בחדרה שהחליט להשאירו במעצר בית למשך 10 ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות