תיעוד: תושב נתניה דקר בסכין את שכנו על רקע סכסוך על חנייה

כתב האישום שהוגש מתבסס, בין היתר, על תיעוד ממצלמות האבטחה. בסרטון ניתן לראות את הנאשם לוקח סכין מרכבו של אחיו שחנה בסמוך, רץ לעבר השכן ודוקר אותו מספר פעמים דרך חלון המכונית
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה

אחת הסיבות השכיחות לסכסוכי שכנים הינם ריב על חניה, לבית המשפט הוגש כתב אישום, נגד תושב נתניה, בן 65, שדקר בסכין את שכנו, על רקע סכסוך על חנייה. בתיעוד המקרה שפורסם ניתן לראות את הנאשם לוקח סכין מרכבו של אחיו שחנה בסמוך, רץ לעבר שכנו ודוקר אותו דרך חלון הרכב מספר רב של פעמים.

לפני כעשרה ימים, התקבל במשטרה, דיווח על דקירת גבר ברח' גולד בנתניה. מחקירה ראשונית של השוטרים שהגיעו לזירת האירוע עלה כי הקורבן נדקר ע"י שכנו, על רקע סכסוך חנייה במקום מגוריהם ועל רקע איומים קודמים שהחשוד איים על אימו של הקורבן כשאמר לה: "היום אנחנו נהרוג אתכם כל המשפחה זה יהיה הרצח שלכם".

הנאשם, כאמור, בן 65 מנתניה, נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה, ממנה עלה כי לאחר ויכוח הנאשם נכנס לרכב של אחיו שחנה בסמוך, נטל סכין שאורכה 17 ס"מ ודקר מספר פעמים את הקורבן כשהוא יושב ברכבו. כתוצאה מהתקיפה נגרמו לקורבן חבלות בדמות חתכים בכף ידו והוא נזקק לטיפול רפואי ותפירת החתכים בביה"ח לניאדו.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפתח תקווה ואתמול יחידת התביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום בעבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, החזקת סכין ואיומים. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות