המערב הפרוע בכבישי הדרום: בן 16 שימש נהג הסעות לילדים

במהלך פעילות אכיפה הבחינו שוטרי אגף התנועה ברכב הסעות שהעלה את חשדם. כשעצרו אותו הופתעו לגלות מאחורי ההגה נהג בן 16 בלבד כשהוא מסיע לא פחות מ-12 ילדים בגילאי 7-5
דנה לווינסקי |
רכב הסעות, צילום ארכיון: משטרת ישראל

המערב הפרוע בכבישי הדרום ממשיך. יומיים לאחר שנער כבן 14 נתפס מסיע את אחותו הבוגרת בצומת שוקת, היום נעצר גם בכביש 31, נער כבן 16 שהפך להיות נהג הסעות של 12 ילדים בגילאי חמש עד שבע.

היום במהלך פעילות אכיפה באזור הדרום, סמוך לכביש 31, הבחינו שוטרי אגף התנועה ברכב הסעות שנע לכיוונם כאשר הנהג נראה צעיר מכדי לנהוג. לאחר שעצרו את הרכב נדהמו לגלות כי הנהג תושב האזור, הינו בסך הכל, בן 16 וברכב ההסעות, 12 ילדים בגילאי 7-5. השוטרים מיד הפסיקו את נסיעתו ועיכבו אותו לחקירה בגין נהיגה ללא רישיון, זאת לאחר שהודיעו לבני המשפחה. רכב ההסעות עצמו הושבת ל-30 ימים במגרש האחסנה של המשטרה.

רק השבוע, נתפס על אוטו כביש, 31 סמוך לצומת שוקת, נער כבן 14, שנתפס נוהג ברכב. השוטרים אומנם עצרו את הרכב בשל ליקויי בטיחות חמורים, אך כשפנו לנהג גילו בעיה נוספת, כאשר הנהג נראה צעיר מגיל הנהיגה בחוק. במושב האחורי, ישבה אישה בוגרת ממנו.

בבדיקה התברר כי הנהג, תושב האזור, הסיע את אחותו הגדולה שישבה מאחור. למקום הוזמנו אחיו הגדולים של הילד שלקחו אחריות על מעשיו. לנער נרשמה הזמנה לבית משפט לנוער וכן נגבתה עדות מאחותו שנכחה עימו ברכב. עוד התגלה בבדיקה כי הרכב הורד מהכביש בעבר והפעם הוא הושבת ל-30 ימים ונגרר מהמקום למגרש האחסנה של המשטרה.

לפי נתוני אגף התנועה, מתחילת השנה נתפסו 3,099 נהגים שנגדם נרשמו הזמנות לדין בגין נהיגה מבלי שהוציאו רישיון מעולם. מתוכם, 256 הם קטינים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות