אישום: שלושה נערים ממזרח ירושלים יידו בקבוקי תבערה על רכבי יהודים

שלושה נערים תושבי סילואן ייצרו בקבוקי תבערה ויידו אותם על רכב הסעות של יהודים תושבי השכונה. הרכב נשרף כליל
מעיין לביא |
בקבוקי תבערה, צילום: פלאש 90

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי לנוער בעיר כתב אישום נגד שלושה צעירים בני 17 בגין מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה ועבירות נוספות. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד בני ליבסקינד מפרקליטות מחוז ירושלים, השלושה, תושבי שכונת סילוואן בירושלים, תכננו לפגוע ביהודים תושבי סילוואן ובשוטרים העוברים בשכונה במסגרת תפקידם. במהלך השנה האחרונה במספר מקרים יידו שניים מהנאשמים בקבוקי תבערה לעבר רכבים אשר זוהו על ידם כרכבים המסיעים את תושבי השכונה היהודים, הנאשם השלישי השתתף אף הוא בידוי בקבוק תבערה באחת ההזדמנויות.

לפני כחודש, בשעות הערב נסע המתלונן העובד כנהג ברכב הסעות המשמש את התושבים היהודים בשכונת סילוואן, המתלונן נסע עם מאבטח. כשהבחינו הנאשמים ברכב יידו בקבוקי תבערה לעברו מטווח קצר אחד מהם פגע בחלקו הקדמי של הרכב, התלקח והרכב החל לבעור. משהבחינו נוסעי הרכב במארב שהוכן להם, החלו להימלט במהירות מהמקום בעוד הנאשמים ממשיכים ליידות את בקבוקי התבערה לעבר הרכב הנמלט.

לאחר שהתרחקו מהמקום עצרו נוסעי הרכב וניסו לכבות את הרכב המתלקח אך חרף מאמצי הכיבוי, אירע פיצוץ והרכב עלה באש והושבת כליל.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות