שני עובדים נהרגו בתאונת עבודה במפעל באשדוד

מחקירה ראשונית עולה כי העובדים עסקו בריתוך כשמיכל גז התפוצץ וגרם למותם. חוקרי משטרה ביחד עם חוקרים ממשרד העבודה והרווחה יבדקו את נסיבות הפיצוץ. מד"א: "כשהגענו למקום ראינו הרס"
רונן לוי |

שני עובדים, נהרגו הבוקר (ג') מפיצוץ במפעל מתכות באזור התעשייה שבאשדוד ופועל נוסף נפצע באורח בינוני. מחקירה ראשונית עולה כי שני העובדים עסקו בריתוך וככל הנראה בשל כשל, התפוצץ מיכל גז שגרם למותם.

הבוקר התקבל דיווח על פיצוץ מיכל גז, במפעל באזור התעשייה הצפוני באשדוד. כוחות גדולים של משטרה, לוחמי אש ואנשי רפואה הגיעו לאזור כדי לטפל בנפגעים וכן לשלול חשש לפיצוצים דומים צוות מד"א איתר בזירה שני גברים כבני 40 ללא סימני חיים וגבר נוסף כבן 40 במצב בינוני שפונה לבית חולים אסותא באשדוד עם חבלות בגפיים. פצוע נוסף פונה באופן עצמאי. במקום נערכות סריקות לאיתור נפגעים נוספים.

"כשהגענו למקום ראינו הרס", סיפרו הפרמדיקים של מד"א, מתן כהן ומיכאל ארליכמן. "גבר כבן 35 חולץ על ידי אנשים במקום כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפציעה קשה ברגל. הם הכניסו אותו לרכב פרטי ויצאו איתו לחבירה איתנו. העלינו אותו לאמבולנס ופינינו אותו בדחיפות לבית חולים תוך טיפול מציל חיים. מצבו בינוני ובהמשך הוא הורדם".

השניים הוסיפו: "במקום האירוע אותרו שני גברים כבני 40 מחוסרי הכרה. הם היו ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב מערכתית קשה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם במקום. הסריקות לאיתור עובדים נוספים שהיו במפעל נמשכות. אנחנו כאן עם כוחות גדולים וערוכים להעניק טיפול רפואי אם ימצאו נפגעים נוספים".

מבית החולים, אסותא אשדוד נמסר כי פצוע בינוני במצב יציב, עם פציעת גפיים משמעותית, נתקבל בבית החולים ועם קבלתו טופל על ידי צוות הטראומה ולאור פציעתו, היה צורך להרדימו ולהנשימו. למקום הגיעו חוקרי המשטרה שביחד עם חוקרי משרד העבודה והרווחה יבדק את נסיבות הפיצוץ.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות