10 כלבים שחיו בהזנחה בבית באילת פונו משם בית משפט

בעקבות דיווח של תושבת אילת, הוציא בית המשפט צו לפינוי הכלבים מבית פרטי בעיר שנמצאו במקום במצב של הזנחה מתמשכת. לאחר טיפול רפואי הם הועברו לעמותת "תנו לחיות לחיות" לטובת אימוץ
רונן לוי |
הכלבים שנמצאו. צילום: עיריית אילת

ערנות של תושבת העיר אילת הובילה לסיומה של מסכת הזנחה והתעללות בכלבים. בית משפט השלום בעיר נעצר לבקשת הווטרינר העירוני והוציא צו לפינוי 10 כלבים מבית פרטי בעיר אילת, לאחר שהיו במצב של הזנחה מתמשכת. הכלבים עצמם, לאחר שיקום וטיפול רפואי הועברו לאימוץ למרכז הארץ.

בשבוע שעבר התקשרה תושבת לנציג השירות הווטרינרי בעיריית אילת בעניין כלב משוטט שנמצא במצב של רזון מתקדם, זאת לאחר שעקבה אחר הכלב עד לפתח ביתו, שם הסתבר לה כי ישנם כלבים נוספים באותו בית.

עם קבלת הדיווח, ניגש פקח השירות הווטרינרי ביחד עם שוטר לכתובת בה שהו הכלבים ושם נצפו מספר רב של כלבים במצב של רזון והזנחה. הווטרינר העירוני, אשר צפה בתמונות ובסרטונים של הכלבים, כפי שתועדו על ידי פקח השירות הווטרינרי, החליט להגיש מיידית תלונה במשטרה על הזנחת בעלי חיים.

במקביל, הגיש הווטרינר העירוני בקשה דחופה לבית משפט השלום באילת, לפנות את הכלבים לתחנת ההסגר העירונית על מנת לתת להם טיפול הולם וראוי ובכך להצילם.

שופט בית משפט השלום באילת, שי ברגר, צפה בסרטון שהוצג לו ונענה לבקשת הווטרינר העירוני לפינוי מיידי של הכלבים מביתם לצורך התערבות טיפולית ורפואית לשיקום הכלבים. עם קבלת הצו, הגיעו למקום הווטרינר העירוני וצוותו בליווי שוטר, הציגו את הצו לבעלת הכלבים והכלבים הוחרמו והועברו לתחנת ההסגר העירונית לצורך בדיקתם, טיפולם והזנתם בצורה תקינה.

באירוע האמור הועברו לתחנת ההסגר 10 כלבים שעברו הליך שיקום של השירות הווטרינרי בעיריית אילת ומשם הועברו ברכב עירייה לעמותת "תנו לחיות לחיות" לטובת אימוץ. מעל עשור, מעביר הווטרינר העירוני של אילת, כלבים לאימוץ ברחבי הארץ לאחר שלא נמצא להם בית חם באילת, משום ריחוקה ובידודה.

_________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט שי ברגר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות