נאשם כי שיסה את כלבו ביריבו: "תקוף, תקוף"

ריב בין שני צעירים באור יהודה הוביל לכתב אישום חמור: בן 20 נאשם כי הורה לכלבו לתקוף אדם עמו הסתכסך, איים עליו ועל בני משפחתו וגם דקר אותו בסכין. המדינה מבקשת להותירו במעצר עד לתום ההליכים נגדו: "נשקפת סכנה לציבור"
מעיין לביא |
פיטבול. צילום: ויקיפדיה

גם זו שיטה לפתור סכסוכים, תושב אור יהודה, בן 20, שהיה מסוכסך עם צעיר אחר, הבחין בו ברחוב בעת שנסע עם חבריו, ביקש מהם לעצור את הרכב ושלח כלב לתקוף את האדם עימו היה מסוכסך. הכלב נשך את המתלונן, אפילו שזה ברח ועלה על גג רכב מפחד.

לפני כחודשיים, בסמוך לרחוב עולי הגרדום באור יהודה, הבחין צעיר שנסע עם שני חבריו וכלב ברכב, בצעיר אחר עימו היה מסוכסך. הצעיר ביקש מחברו לעצור את הרכב והוא ירד ממנו ופתח בריצה בליווי הכלב לעבר המתלונן שהיה עם אדם אחר. משראו השניים את הצעיר והכלב רצים לעברם החלו להימלט מהמקום כאשר הנאשם והכלב רודפים אחריהם. בהמשך לכך הגיעו אל מגרש חניה, כאשר אותה העת הצעיר והכלב דולקים בעקבותיהם.

המתלונן עלה וטיפס על גג רכב שחנה במקום, בכדי למלט עצמו מהכלב, בעוד חברו המשיך בריצה אל מחוץ למגרש החנייה ועזב את המקום. הצעיר שהבחין בו, שיסה בו את הכלב כאשר הוא פוקד על הכלב ״תקוף! תקוף!״. למשמע הפקודה, זינק הכלב אל עבר המתלונן שהיה אותה העת על גג הרכב החונה, כאשר הוא נושך את המתלונן ברגליו, בעוד הנאשם ניגש אל המתלונן מצדו השני של הרכב החונה, ודקר באמצעות חפץ חד בראשו ובבטנו.

מיד לאחר מכן, הרכב ובו שני החברים של הצעיר הגיע אל מגרש החניה ברכב ועצרו בסמוך אליו וזה נכנס לתוך הרכב כאשר הוא מורה לכלב להיכנס אל תוך הרכב, והשלושה עזבו את המקום. עוד באותן הנסיבות החזיק הנאשם ברכב בשני פגיונות ושמונה להבי סכין. כתוצאה מהתקיפה נפצע המתלונן, ונגרמו לו פציעות וחתכים מדממים בבטנו, וכן מנשיכתו של הכלב נגרמה למתלונן חבלה בדמות חתך מדמם בכף רגלו השמאלית.

היום הוגש נגד הצעיר כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, בה נכתב בין השאר כי המתלונן חשש לנקוב בשמו של הצעיר שתקף אותו ושיסה בו את כלבו וציין שוב ושוב שחושש לחייו ולחיי משפחתו מפני הצעיר ואנשיו. הצעיר עצמו בחקירתו הראשונה, שתק לכל אורכה ובחקירה השנייה, אמר כי אינו מכיר את המתלונן וכי אין סכסוך קודם ביניהם ולאורך יתר החקירה – שתק. זאת, אף שהוצגו לו תמונות שלו ושל רכבו מזירת האירוע. בחקירה שלישית הוא זיהה עצמו בתמונה מליל האירוע ושתק. בהמשך החקירות, אמר כי הוא חף מפשע ובחר לשתוק בשאר החקירה.

"ממעשי הנאשם", נכתב בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט, "נשקפת מסוכנות גבוהה נסיבות ביצוע העבירות מעידות על כך שמהמשיב נשקפת מסוכנות גבוהה כלפי הציבור כאשר הבחין במתלונן ובאחר צועדים לתומם ברחוב, ומיד יצא את הרכב ופתח בריצה לעברם כאשר מלווה בכלבו ובכלי המסוגל לדקור, וכשהשיג את המתלונן שיסה בו באכזריות את הכלב, ובד בבד דקר ופצע את המתלונן וגרם לפציעתו שנזקק לטיפול רפואי בבית חולים".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות