אישום: הלקוח נדקר כי טען שמחיר המאפה יקר מדי

תושב חיפה שרכש מאפה בחנות מקומית, העיר למוכר על מחירו היקר וספג 3 דקירות בגופו. הוא פונה לבית החולים וקיים חשש שיאבד את ראייתו. בעל המקום הועמד לדין והמדינה מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים נגדו
רונן לוי |
אילוסטרציה

מחירו הגבוה של מאפה הפך להיות סיבה לקטטה במהלכה נדקר הקונה על ידי בעל החנות מספר פעמים ויתכן כי יאבד את אחת מעיניו. לבית משפט המחוזי בחיפה, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד, תושב העיר, בן 31, בעל חנות לירקות ומאפים בחיפה, אשר דקר אדם שהעז להתלונן על מחיר המאפה שקנה אצלו בחנות, דבר שהפך לתגרה המלווה בדקירות.

על פי כתב האישום, הנאשם עובד בחנות ירקות ומאפים שבבעלותו ובסמוך אליו יש חנות לממכר ציוד לחיות מחמד. לפני כשבועיים, הגיע אחיו של בעל חנות החיות לקנות מאפה ולאחר שנגס בו, ירק אותו מפיו בפתח החנות, תוך שהוא מעיר לנאשם על מחירו הגבוה של המאפה. בהמשך, התפתח וויכוח בין הנאשם למתלונן, במהלכו דחף הנאשם את המתלונן.

בתגובה, המתלונן ליפף על ידו רצועה לכלב עשויה מתכת, שבר מטאטא שהיה בחנות והחזיק את שבריו בידו. מיד אחר כך, זרק המתלונן את שברי המטאטא, והשניים המשיכו להתווכח, בעוד המתלונן מחזיק בידו אגרופן קטן עשוי פלסטיק שהיה שזור בצרור המפתחות שלו.

הנאשם נכנס לחנות, נטל סכין ״יפנית״, ויצא לכיוון המתלונן, כשהשניים ממשיכים לצעוק אחד על השני. בשלב זה הרגיע בעל חנות החיות את אחיו וחברו מחנות המאפים וסגר את חנותו, כאשר אחיו התרחק מעט מהחנות כשהוא נושא בידו שקית עם פחיות שימורים וכאשר עבר ליד פתח חנות המאפים, הבחין בו בעל החנות, נטל בידו חפץ חד וארוך, החל להתקדם לכיוונו של המתלונן. המתלונן, אשר חש מאוים, שאל את הנאשם לפשר מעשיו, השליך לעברו מספר פחיות שימורים, והחל להימלט אל הרחוב.

הנאשם, המשיך כשבידו החפץ החד, החל לרדוף אחרי המתלונן, השיגו במרחק קצר מהחנות, ואז התקרב אליו על מנת לדקור אותו. המתלונן, בתגובה, הכה בכתפו של הנאשם, והנאשם דקר אותו באמצעות החפץ החד שלוש דקירות, שתיים, באזור החזה מתחת לבית שחי שמאל ודקירה נוספת בעין ימין.

לאחר מכן, נטען בכתב האישום, המתלונן החל לברוח מהמקום והנאשם רדף אחריו, תוך שהוא מניף את החפץ החד לעברו של המתלונן, על-מנת לדקור אותו שוב, אך המתלונן הצליח להתחמק מניסיונות הדקירה של הנאשם ולהימלט מהמקום מיד לאחר מכן חזר הנאשם לחנות, והמתלונן פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. הנאשם אושפז בבית החולים למשך מספר ימים ועדיין לא ברור אם הוא יאבד את ראייתו בעין ימין.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות