הוארך מעצרו של הרב מהשפלה החשוד שביצע עבירות מין בתלמידיו

בית המשפט בראשון לציון האריך את מעצרו של הרב החשוד בביצוע מעשים מגונים ובהטרדה מינית של שניים מתלמידיו. בטרם עורבה המשטרה במקרה הועברו פרטי המקרה ל"בית דין תורה" אך בין הצדדים התפתחו עימותים
נעמה כהן |
חשד שהתלמידים נפלו קורבן לעבירות מין מצד הרב, צילום אילוסטרציה.
צילום אילוסטרציה

בית משפט בשלום בראשון לציון, האריך אמש (שבת) את מעצרו של הרב המוכר מאזור השפלה, החשוד בכך שביצע מעשים מגונים והטריד מינית שניים מתלמידיו. ביום שישי עצרה המשטרה את הרב לאחר קבלת שתי התלונות ומיד לאחריהם החלו עימותים בית תומכיו של הרבה לבין אלה המאוכזבים ממעשיו.

הכל החל בשעות הבוקר של יום שישי, כאשר שניים מתלמידיו של הרב בכולל בישוב בשפלה, הגיעו לתחנת המשטרה והגישו נגדו תלונות בגין עבירות מין לכאורה שביצע בהם. השמועות סביב הרב ומעשיו, החלו כבר באמצע השבוע שעבר, כאשר החלה לעבור שמועה מפה לאוזן בקהילה הסגורה של הרב, על כך ששלושה ילדים טענו כי נפגעו מינית מהרב.

עוד לפני שהדברים הגיעו למשטרה, הועברו הפרטים ל"בית דין תורה" שמטפל ובודק תלונות מסוג זה בתוך קהילות דתיות.
ביום שישי בצהריים, לאחר מעצרו של הרב, התפתחו עימותים וקטטות בין חסידי הרב לבין אלה שיצאו מהקהילה.

המשטרה עצמה הגיעה למקום והפרידה בין הניצים ועד כה כאמור הגיעו לידי המשטרה שתי תלונות והמשטרה פתחה בחקירה ובודקת האם יש תלמידים נוספים שנפגעו על ידי הרב. אמש הובא הרב לבית משפט השלום בראשון לציון, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו ולאחר שהגיעו להסכמה עם באי כוחו של הרב בית המשפט, האריך את מעצרו בשלושה ימים נוספים על מנת לתת למשטרה זמן נוסף לבדיקת התלונות.

מדובר ברב שיש סביבו קהילה גדולה בישוב בו הוא פועל שאלה חיים תחת מרותו. בין השאר הוא קובע כי יש לחתן נערות עוד לפני שיגיעו לגיל 16, זאת למרות האיסור בחוק לכך. כעת ברשות המקומית, נערכים עם אנשי המקצוע לטפל באותם תלמידים שעל פי החשד נפלו קורבן למעשי הרבה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות