המשטרה פיזרה 2 מסיבות טבע בסוף השבוע

מזג האוויר הנעים הוציא לחיק הטבע את הבליינים שחגגו במסיבות ברחבי הארץ. שוטרים שהוזעקו לשתי מסיבות, בגוש עציון ובאזור מודיעין, פיזרו את ההתקהלויות, שפכו את בקבוקי האלכוהול ואף רשמו קנסות
מעיין לביא |
מסיבת טבע, ארכיון.

מזג האוויר הטוב בסוף השבוע האחרון, לא רק הוציא אנשים לטיולים בחיק הטבע אלא גם את הבליינים למסיבות הטבע והמשטרה, שאיתרה שתי מסיבות שכאלה באזור גוש עציון ובאזור מודיעין פיזרו את המסיבות.

אחת המסיבות התקיימה בשטח פתוח סמוך לבית עין באזור גוש עציון. כאשר סמוך לשעה שלוש בבוקר, התקבל דיווח במשטרת ישראל על "מסיבת טבע", בשטח פתוח סמוך לבת עין כוחות משטרה שהוזעקו למקום איתרו את המסיבה שהתקיימה בהשתתפות של עשרות אנשים ובמקום הוקמו אוהלים, עמדת תקליטן ותאורה. השוטרים הורו למשתתפים להתפזר ועיכבו לחקירה את מארגן המסיבה והתקליטן.

במסיבה נוספות שהשוטרים איתרו, בשטח חקלאי הסמוך למודיעין עשרות בקבוקי אלכוהול נשפכו על ידי השוטרים ופיזרו עשרות צעירים שבילו במקום. שוטרי תחנת מודיעין שהגיעו למקום בעקבות מידע, הבחינו בעשרות צעירים, כשהם רוקדים ללא ריחוק חברתי וחלקם ללא מסיכות בניגוד לתקנות לשעת חירום, במקום נתפסו עשרות בקבוקי אלכוהול. המסיבה פוזרה והשוטרים שפכו את האלכוהול, לחלק מהמשתתפים נרשמו קנסות בגין אי עטית מסיכה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות