חשד: נהגה במהירות מופרזת בנתיבי איילון תחת השפעת אלכוהול

בת 35 מנתניה נתפסה נוהגת במהירות של 163 קמ"ש בנתיבי איילון כשהיא במצב של שכרות. הנהגת עוכבה לחקירה, רכבה הושבת ורישיון הנהיגה שלה נפסל ל-30 ימים
רונן לוי |
משטרת ישראל שוטר משטרה תנועה
צילום: דוברות המשטרה

בת 35 תושבת נתניה נתפסה במהלך סוף השבוע על ידי שוטרי אגף התנועה נוהגת בהשפעת אלכוהול ובמהירות מופרזת בנתיבי איילון. בית המשפט שחרר אותה למעצר בית בתנאים מגבילים.

במהלך פעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות המהירות הגורמות לתאונות דרכים, נקלט הבוקר באמצעות ממל"ז רכב שנע על כביש 20 במהירות 163 קמ"ש (90).

הנהגת שעוכבה העלתה חשד לנהיגה בהשפעת אלכוהול עקב ריח חזק הנידף מהבל פיה. בנוסף, נמצא ברכבה כוס ובתוכה לכאורה משקה אלכוהול. ממצאי בדיקת השכרות אישרו כי הינה בהשפעת אלכוהול בכמות 1001 מ"ג לליטר אוויר נשוף ( פי 4 מהמותר).

בשל הנהיגה במהירות חריגה ובהשפעת אלכוהול, הנהגת עוכבה לחקירה לאחר שרכבה הושבת ל-30 ימים ורישיון הנהיגה נפסל לתקופה דומה. בתום החקירה הובאה בפני שופט שהחליט על שחרור למעצר בית בתנאים מגבילים.

מהמשטרה נמסר: "באמצעות האכיפה נמשיך להרתיע ולהגדיל את סיכויי מבצעי העבירות להיתפס ולהעמידם לדין".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות