12 טון זיתים שנגנבו מאלון הגליל אותרו על ידי המשטרה

בתחילת השבוע נגנבו 2 משאיות מלאות זיתים בשווי של עשרות אלפי שקלים. כוחות המשטרה הצליחו להתחקות אחר החשודים במעשה. מפקד ימ"ר צפון: "נמשיך להיאבק באופן חסר פשרות בעברייני הפשיעה החקלאית"
דניאל בן חמו |
תפיסת הזיתים שנגנבו, צילום: דוברות המשטרה
תפיסת הזיתים שנגנבו, צילום: דוברות המשטרה

המשטרה הצליחה לאתר 12 טון זיתים, שנגנבו מאלון הגליל. השוטרים איתרו את הזיתים בצפון הארץ, כאשר 6 טון זיתים נמצאו הערב במתבן בבית זרזיר וכן עוד 6 טון, בגונדולת משאית אחת מלאה זיתים. במתבן, נמצאו עוד כ-2 טון זיתים מזן אחר, שכעת בודקים מהיכן נגנבו.

לפני יומיים, נגנבו 2 גונדולות מלאות זיתים מאלון הגליל שבגליל התחתון, במשקל כולל המוערך בכ-12 טון ובשווי עשרות אלפי שקלים. עם קבלת הדיווח הוקפצו כוחות מג"ב רבים שהחלו יחד עם סיוע אזרחי לבצע סריקות נרחבות מאוד שהביאו במהלך הלילה, כמה שעות לאחר הגניבה, למציאת אחת הגונדולות באזור מנשיית א זבדה כשהיא מלאה בזיתים ומוכנה ככל הנראה להעברה למקום אחר על ידי החשודים.

במשטרה המשיכו בפעילות רחבה בשילוב מודיעין ואמצעים מיוחדים עד לאיתור היום של הגונדולה השנייה באזור בית העלמין של המועצה המקומית זרזיר אך הפעם ללא הזיתים. הראיות והממצאים שהתגבשו במסגרת החקירה הובילו את השוטרים לחיפוש במתבן חציר בדיר כבשים פרטי, בגריפאת שבזרזיר, שם אותרו כ-12 באלות מלאות בזיתים מתוכן 9 באלות מהזן המיוחד שנגנב מאלון הגליל במשקל מוערך של כ- 6 טון ועוד 3 באלות במשקל של כ- 2 טון מזן אחר שכעת בודקים במג"ב מהיכן נגנבו. כל הבאלות הוסלקו מאחורי החציר. במשטרה ממשיכים בפעילות לנסות ולאתר את החשודים בגניבה.

"מיד שקיבלנו את האירוע פעלנו בכוחות גדולים מאוד תוך הפעלת יכולות מתקדמות בניסיון להתחקות אחר הזיתים וזהו סיפוק גדול שלאחר 24 שעות מהגניבה הצלחנו לאתר את הזיתים שהוסלק במתבן החציר". הדגיש מפקד ימ"ר מג"ב צפון סנ"צ דודו תורג'מן והוסיף: "אנו נמשיך להיאבק באופן חסר פשרות בעברייני הפשיעה החקלאית שפוגעים בפרנסתם של החקלאים, נדאג לעצור אותם ולהעמידם לדין".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות