המשטרה פשטה על הבית – החשודים קפצו למרפסת של השכנים

בעקבות חשד לסחר בסמים, פשטו השוטרים על דירה במרכז תל אביב אך הדיירים קפצו למרפסת השכנים והורו להם לסתום את הפה. 4 חשודים נעצרו כשברשותם 10 קילו מריחואנה -46 אלף שקל במזומן
דניאל בן חמו |
מעצר (אילוסטרציה).

בזמן פשיטת המשטרה על הדירה בשל חשד לסחר בסמים, החשודים קפצו למרפסת אחרת בבניין ואיימו עליהם שלא יפצו פה וגרמו להם נזק לדירה. בסופו של דבר 4 חשודים נעצרו ובית המשפט האריך את מעצרם.

אתמול (ג') בשעות הצהריים, הגיעו שוטרים במהלך פעילות יזומה לאיתור סוחרי סמים, לדירה במרכז תל אביב. במהלך הפעילות המשטרתית, השוטרים הגיעו לדירה בה שהו החשודים, בשלב מסוים, אחד מהם, נראה יוצא מהדירה ועוכב אחר כך ברחוב. עליו היה תיק גב, ובתוכו היו כ-740 גרם חומר החשוד כמריחואנה. השוטרים הבחינו בחשוד נוסף אשר יוצא מהדירה ואז ביקשו לעכב אותו.

כשהחשוד הבחין שמדובר בשוטרים זעק בקולי קולות 'משטרה מה אתם רוצים ממני'. במקביל, כל המבנה עצמו היה כבר מכותר על ידי שוטרים ואלה עלו לדירה ודפקו בדלת. הדירה לא נפתחה ושוטרת שהייתה בתצפית מחוץ לבניין, הבחינה בשני חשודים ששמעו את הצעקות של חברם, יוצאים דרך מרפסת ביתם וקופצים לתוך מרפסת בית בקומה אחרת.

השוטרים הגיעו לדירת השכנים, פרצו לאליה ותפסו את החשודים. השכנים סיפרו כי השניים פרצו אליהם לבית דרך המרפסת ואיימו עליהם שיהיו בשקט. בחיפוש בדירת החשודים נמצאו סמים מסוג מריחואנה במשקל כ-10 ק"ג וכסף בסביבות 46 אלף שקלים.

החשודים הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. במהלך הדיון טענה הסנגורית של אחד החשודים כי "מדובר בתיק פשוט מאוד של מעבדות סמים" וכי מי שמחזיק בדירה "מוגש נגדו כתב אישום". עוד נטען, כי החשודים לא היו בדירה ואף אחד מהם לא נתפס שם, שניים מהם נתפסו בכלל בדירת השכנים.

השופטת ענת יהב החליטה לאבחן בין החשודים. מעצרם של שניים מהחשודים הוארך ב-3 ימים ומעצרם של שניים נוספים הוארך ב-5 ימים. בהחלטתה ציינה השופטת כי "קיים חשד סביר ואף למעלה מכך כנגד החשודים לביצוע העבירות המיוחסות להם, להוציא לעניין עבירת הסחר, כאשר בעניין זה קיים חשד סביר טוב להארכת מעצר ראשונה, זאת נוכח כמות הסם שנתפסה בדירה וכן ממצאים נוספים אשר מצביעים על חלוקה וסחר".
_______________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת ענת יהב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות