חשד: שכר שירותי גבייה – אך הם סחטו אותו

גבר כבן 50 התלונן במשטרה כי נסחט על ידי 4 שדרשו ממנו כספים ואף כלאו אותו. במהלך החקירה התברר כי מדובר באנשים שהוא עצמו שכר לשם גביית חובות מאחרים. החשודים נעצרו וכתב אישום יוגש נגדם כבר בימים הקרובים
אייל חן |

גם שחייבים לך כספים, צריך לדעת למי לפנות. את השיעור הזה למד על בשרו תושב תל אביב, כבן 50, ששכר את שירותיהם של ארבעה תושבי המרכז שיגבו עבורו חוב ובסופו של דבר מצא את עצמו נסחט על ידי הארבעה. החשודים נעצרו בתום חקירת המשטרה, ובימים הקרובים יוגש נגדם כתב אישום חמור בגין עבירות סחיטה, איומים וכליאת שווא.

החקירה החלה לפני כשלושה חודשים, לאחר שהתקבל במשטרה דיווח בדבר חשד לעבירות חמורות הכוללות כליאה, סחיטה של מאות אלפי שקלים ואיומים כלפי תושב ת"א כבן 50.

מהחקירה עלה כי המתלונן שכר אנשים לשם גביית חוב כספי מאדם אחר, אולם אלה החלו על פי החשד לסחוט אותו ואף כלאו אותו במשך לילה בדירת מגורים בבת ים. הארבעה, כך לפי החשד, איימו עליו ודרשו ממנו סכום של 350 אלף שקל. המתלונן שילם את הסכום הנדרש וכשהבין שבכוונתם לסחוט ממנו סכום כסף נוסף פנה למשטרה להגיש תלונה.

צוות חקירה מיוחד של מרחב איילון ניהל חקירה מסועפת, במסגרתה הפעילו אמצעים טכנולוגיים מגוונים ואיסוף ממצאים ממספר זירות, עד לחשיפת זהות החשודים, כולם תושבי תל אביב בשנות הארבעים לחייהם והם נעצרו. מעצרם הוארך מעת לעת ובימים האחרונים בהתאם לממצאי החקירה ומכלול הראיות בתיק, הוגשה נגדם הצהרת תובע, לפיה יוגש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

במשטרה הדגישו כי "מי שנפל קורבן לסחיטה, צריך לפנות מיד למשטרה, מאחר ומדובר במעגל אינסופי שאינו מסתיים בתשלום הכסף לסוחטים אלא רק מעמיק את מעגל הסחיטה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות