בעל משתלה שפשט רגל חשוד בהונאת הנושים

תושב טירה נעצר בחשד שהציג את עצמו כבעל קרקעות באזור הישוב אורנית ומכר אותן אף שאינן שלו ותמורת העסקאות קיבל לידיו מאות אלפי שקלים. יחד עמו נעצרו לחקירה 4 חשודים נוספים
דניאל בן חמו |
מעצר. ארכיון

בתום חקירה סמויה שהתנהלה במשטרת ישראל ביחידה לחקירת פשעים במרחב שומרון והיחידה הארצית לחילוט והלבנת הון יחד עם היחידה הארצית לחקירות בכונס הרשמי ויחידת יהלום ברשות המסים נעצר לחקירה בעל משתלה במרכז הארץ המצוי בהליכי פשיטת רגל ובחשד לעבירות הלבנת הון, העלמת מס, עבירות פשיטת רגל, הונאת נושים והונאה בנדל"ן בסכומים הנאמדים במיליוני שקלים.

במסגרת החקירה עלה החשד כי במקביל לכניסתו להליכי פשיטת רגל, כחסר כל לכאורה, הציג החשוד את עצמו בפני קורבנות ההונאה, בין היתר כבעל קרקעות אשר אינן בבעלותו באזור הישוב אורנית ואף נקשר בעסקאות מכר של אותן קרקעות שתמורתן קיבל לידיו מאות אלפי שקלים.

בנוסף עלה חשד כי החשוד המשיך לנהל מספר עסקים באמצעות ילדיו, ששימשו כאנשי קש עבורו, במטרה להעלים ולהסתיר הכנסותיו מנושיו, מהכונס הרשמי, בית המשפט ומרשויות המס. עוד עלה כי החשוד ובני משפחתו עושים שימוש ברכבי יוקרה מפוארים הרשומים על שם אחרים.

כאמור, אתמול הפכה החקירה לגלויה עם מעצרו של החשוד המרכזי, תושב טירה בן 61, שנגדו קיימות תביעות חוב בהליך המסתכמות במיליוני שקלים. יחד עמו נעצרו לחקירה עוד 4 חשודים בהם גם בני משפחתו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות