ירה למוות באחיו ובמאבטח – יואשם בירי בשטח בנוי

תושב הצפון הורחק ממועדון לילה בעקבות קטטה וכנקמה ירה וגרם למותם של שניים, בהם אחיו. למרות זאת, כתב האישום נגדו אינו מייחס לו רצח או הריגה מאחר והמשטרה לא הצליחה להשיג מספיק ראיות
מעיין לביא |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

לבית משפט המחוזי בנצרת, הוגש כתב אישום נגד תושב הצפון, בעבירות של נשיאה והובלת נשק, ניסיון לחבול בכוונה מחמירה וירי בשטח בנוי. הנאשם שהיה חשוד בתחילה ברצח כפול, לאחר שאחיו ומאבטח במועדון נהרגו באירוע, הצליח לקבל כתב אישום מקל לאחר שהמצלמה בדרכו של הנאשם החוצה בזמן הירי לא עבדה והחשודים שתקו בחקירה.

לפני כחודשיים, התקבלה הודעה במוקד 100 של המשטרה, על קטטה במועדון בנצרת במהלכה בוצע ירי לעבר שני אנשים שנפצעו ופונו לבית החולים בנצרת. השוטרים שהגיעו למקום, אספו ממצאים ופתחו בחקירה. במהלך החקירה התקבלה הודעה מבית החולים כי לאחר מאמצים רבים הרופאים נאלצו לקבוע את מותם של שני הפצועים, האחד בשנות ה-40 לחיו תושב נצרת והשני בשנות ה-20 לחיו תושב אום אל-פחם.

במהלך החקירה, עלה כי במועדון התקיימה מסיבה סגורה שבמהלכה הרחיק הבעלים של המועדון את הנאשם בשל התנהגותו. הנאשם הזעיק את אחיו שהגיע לאחר חצי שעה מאום אל פחם, מלווה בחבר.

האחים נפגשו מחוץ למועדון והנאשם נכנס לתוכו כשהוא אוחז באקדח, יורה לכל עבר וצועק בשמו של הבעלים שהוציא אותו מהמועדון. באותה עת היו במקום כ-50 בני אדם שבילו ורקדו, וכתוצאה ממעשיו, נוצרה המולה והנאשם פנה לצאת מהמקום. בדרכו החוצה, אחיו של הנאשם נפצע כתוצאה מירי והנאשם יחד עם חברם פינו אותו לבית החולים בנצרת שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. במקום נפגע גם מאבטח של המועדון מהירי, שגם מותו נקבע בבית החולים.

במשטרה כאמור עצרו מספר חשודים לאחר הירי, אולם החוקרים של ימ"ר צפון לא הצליחו להשיג מספיק ראיות על מנת להאשים את הנאשם בירי שהביא להרג אחיו ושומר המועדון, זאת לאחר שהנאשם עצמו לא הודה במעשה ושאר החשודים לא שיתפו פעולה בחקירה והממצאים שנאספו לא הצליחו לקשור באופן ישיר את הנאשם לירי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות