מסעדות, חתונות ודוחות על מסיכות – פעילות המשטרה ביממה האחרונה

המשטרה ממשיכה לאכוף את ההגבלות למניעת התפשטות מגפת הקורונה וסגרה בצו מנהלי מסעדה באשקלון, פיזרה חתונות המוניות בחולון ובבני ברק וחילקה כאלפיים דוחות על הפרות שונות, מרביתם על אי עטית מסיכה
אייל חן |
קורונה קנסות ירושלים שוטרות
המשטרה אוכפת את מגבלות קורונה (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה), צילום ארכיון: נתי שוחט, פלאש 90

למרות איסור על אירועים המוניים ופתיחת מסעדות, ביממה האחרונה, המשטרה סגרה בצו מנהלי מסעדה באשקלון ופיזרה שתי חתונות המוניות בחולון ובני ברק. פרט לכך, ביממה החולפת, נרשמו ע״י המשטרה 1,928 דוחות בגין ההפרות השונות. מרביתם בגין אי עטית מסיכה במרחב הציבורי – 1,665 דוחות, ובהם גם 57 דוחות בגין הפרות חובת הבידוד והדיווח וכן 148 דוחות בגין הפרות שונות של בתי עסק.

אמש (יום א'), השוטרים ערכו ביקורים וביקורות אחר יישום התקנות ב- 2,848 בתי עסק. כאמור עשרות בתי עסק נקנסו בגין ההפרות השונות, ניתנו 160 אזהרות, ב-246 מקומות בוצע דילול קהל וכן 7 בתי עסק נסגרו למספר ימים בתום שימועים בגין הפרות. כמו כן בוצעו בדיקות של הימצאות בבידוד ל-2,510 חולים מאומתים המאושפזים בבית ומחויבי בידוד בכל רחבי הארץ.

באשקלון, המשטרה הוציאה צו סגירה לעסק באשקלון אשר פעל בניגוד לצו בריאות העם ותקנות לשעת חירום, כאשר במסגרת ביקורות עסקים ופעילות אכיפה הגיעו שוטרים ורכזי רישוי של משטרת אשקלון לתחומי העסק, מסעדה בעיר אשקלון ובתחומי העסק נכחו מספר לקוחות, סעדו ושתו והעסק היה פתוח לקהל הרחב, זאת בניגוד לאיסור הפעלת עסקים מסוג זה וללא שמירה על כללי הריחוק החברתי.

במקרה אחר, אמש פוזרה חתונה שהתקיימה בפנטהאוז בחולון בניגוד להנחיות. נגד האחראי במקום נרשם דו"ח על סך 5,000 שקלים. הדיווח על החתונה, שהתקיימה ברחוב ברקת בחולון, הגיע למשטרה מהודעה במוקד 100. צוות שיטור עירוני שהגיע למקום ספר עשרות משתתפים באירוע וזאת בניגוד להנחיות משרד הבריאות. הקהל פוזר עד שנותרו במקום מספר מועט של קרובי משפחה. האחראי במקום נקנס ב 5,000 שקלים.

גם בבני ברק, המשטרה איתרה אמש חתונה רבת משתתפים שנערכה באולם בניגוד להנחיות, ובתום שימוע סגרה את המקום השוטרים שערכו ביקורת באולם שמחות בבני ברק, עם קבלת דיווח בדבר חתונה רבת משתתפים המתקיימת במקום. הגיעו למקום הבחינו בכ-100 משתתפים ולפיכך הפסיקו את האירוע וזימנו את בעלי המקום לשימוע. בתום שימוע נסגר האולם על ידי קצין אגף המבצעים של מרחב דן בצו מנהלי ל- 7 ימים, לצד רישום קנסות בסך 5,000 שקלים לבעל השמחה ובעל המקום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות