9 רכבים 'משופרים' הורדו מהכביש

במהלך פעילות אכיפה ממוקדת של המשטרה בסוף השבוע באזור אשקלון נתפסו 9 מכוניות עם מנוע משופר, רישיונותיהם של שני נהגים נפסלו ל-30 יום ונרשמו כ-30 דוחות בין ליקויים בטיחותיים
מעיין לביא |
אחד הרכבים שנתפסו. צילום: דוברות המשטרה

מי לא שמע את רעש מנועי מכוניות הספורט, אשר מחריש אוזניים במיוחד בשעות הלילה. מדובר הנהגים אשר שיפרו את מנוע מכוניתם שהפכו למהירות, רועשות ומסוכנות יותר. במהלך סוף השבוע בפעילות אכיפה ממוקדת של המשטרה, הורידו השוטרים 9 כלי רכב שכאלה באזור אשקלון.

שוטרי אגף התנועה, נפרסו ביחד עם שוטרי תחנת אשקלון וביצעו פעילות ממוקדת נגד כלי רכב משופרים, המבצעים נהיגה פרועה ועבירות בריונות באזור חניון אשקלונה שבדרום. מטרת הפעילות היתה, למנוע פגיעה באיכות חיי התושבים באזור מהרעש הבוקע מהמכוניות ולמנוע עבירות בריונות ולהוריד מהכביש כלי רכב בהם נעשו שינויים ושיפורים בניגוד לחוק.

במהלך הפעילות הסמויה בה שולבו תצפיות וניידות סמויות, זיהו השוטרים כי הנהגים מבצעים פעלולים ודריפטים, אשר סיכנו את ייתר הנוכחים שהיו במתחם. בתוך כך, לאור החשש כי ינסו להימלט, בוצעו סגירות של המתחם והחלו שוטרים לבצע בדיקות, במהלכן נבדקו כ-35 כלי רכב על ידי בוחנים וסיירים ונרשמו דוחות בגין ליקויים בטיחותיים ושיפורי מנוע, אשר בוצעו במטרה להגביר את מהירות הרכב וביצועיו בניגוד לחוק. וכן בגין עבירות בריונות ונהיגה בקלות ראש בתוך החניון.

במסגרת הפעילות הורדו מהכביש 9 כלי רכב מהכביש בשל שיפורים במנוע ובמרכב הרכב, וחלקם קיבלו הזמנות לדין. שני נהגים קיבלו הזמנה לדין בגין נהיגה בקלות ראש, רישיונותיהם של שני נהגים נפסלו ל-30 ימים בגין עברות חמורות שביצעו הנהגים, שלושה כלי רכב הושבתו ל-30 ימים בגין עבירות שביצעו נהגיהם, נהג אחד תושב אשקלון נעצר לחקירה בגין נהיגה בזמן פסילה ורכב אחד נתפס והורד מהכביש לאחר שככל הנראה מותקן בו משבש אמצעי למדידת מהירות.

שיפרו את יכולות המנוע, צילום: דוברות המשטרה
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות