אישום: הטריד מינית ילדות דרך הוואטסאפ והאינסטגרם

תושב טובא זנגריה, בן 23, נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בבנות 10-14 איתן יצר קשר באפקליציות שונות בעקבות תלונות של הורים. פרקליטות מחוז צפון הגישה בעניינו כתב אישום ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים נגדו
מעיין לביא |
מעצר. ארכיון

תושב הכפר טובא זנגריה, בן 23, נעצר על ידי חוקרי משטרת כנרת, בחשד לביצוע מעשים מגונים והטרדות מיניות בילדות בנות 10-14 באמצעות טלפון נייד תוך שימוש באפלקצית וואטסאפ, והיישומון – אינסטגרם.

חקירת הפרשה החלה בעקבות שתי תלונות שונות, שהוגשו ע"י הורים מאזור המרכז והדרום שבנותיהן נפגעו ממעשיו של הנאשם. עם הגשת התלונה בתחילת חודש אוקטובר משטרת ישראל פתחה בחקירה והחלה לנסות להתחקות אחר הנאשם אשר הציג עצמו באינסטגרם בשם : “Its June 3-4”.

מהחקירה עלה כי הנאשם נהג לבקש מהילדות לשלוח לו תמונות אינטימיות שלהן ואף היה שולח להן תמונות של איבר מין גבריים, תמונות וסרטונים ובהם תכנים מיניים בוטים. לאחר חקירה סמויה באמצעים טכנולוגים, הצליחו החוקרים לעלות על זהותו של החשוד על ידי חוקרי הסייבר של יח' 105 של המשטרה ואלה הובילו את השוטרים לאתר את הנאשם בכביש 85 מכיוון סח'נין לכיוון ביתו.

הצעיר נעצר בחשד לביצוע הטרדות מיניות ומעשים מגונים בילדות צעירות. במהלך החקירה נחשפו החוקרים להטרדות מיניות של ילדות צעירות אשר נאלצו להיחשף לתמונות פורנוגרפיות קשות בניגוד לרצונן.

בסיום החקירה, חומרי החקירה הועברו לפרקליטות מחוז צפון אשר הצליחו לגבש כנגד הנאשם כתב אישום הכולל 3 אישומים בעבירות רבות, של מעשים מגונים בשלוש קטינות והטרדות מיניות ובמקביל הגישו נגדו בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות