כוכב הצפון: סיפור ההצלחה של עו"ד גיל אלימלך

הוא רק בן 37, אך כבר מוביל בגאון את אחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בצפון הארץ. בין דיונים ארוכים בבתי המשפט ברחבי הארץ לעבודה סיזיפית במשרד, הוא מוצא את הזמן להעניק יחס אישי ללקוחותיו כל הדרך לניצחון. ומהו סוד ההצלחה שלו? "יש לי תשוקה אדירה למקצוע שרק גדלה עם השנים"
רונן לוי |
"אסטרטגיה ייחודית לכל תיק". עו"ד גיל אלימלך
"אסטרטגיה ייחודית לכל תיק". עו"ד גיל אלימלך

גיל אלימלך הוא ווינר אמיתי. הוא בסך הכול בן 37, אך כבר נחשב לסיפור הצלחה מסחרר ולבעליו של משרד בוטיק שזוכה לתהודה משפטית יוצאת דופן עם עשרות תיקים בתחומים מגוונים. לפני כשנתיים סיים את התואר השני במשפטים ומאז הוא פשוט לא עוצר.

הוא מתזז ללא הפסקה בין לקוחותיו בכל קצוות הארץ, מתדפק על דלתות בתי המשפט שהפכו לביתו השני, ובה בעת משקיע שעות ארוכות בכל תיק משפטי, לרבות ניתוח מעמיק והפגנת מיומנות משפטית המסייעים לו להציג את טיעוניו בבית המשפט ללא חת.

מדי בוקר תמצאו אותו כבר בשעה מוקדמת במשרדו שבראש פינה, שם יחד עם צוות עורכי דין ומשפטנים חרוץ, מתנהלים תיקים משפטיים סבוכים בנושאי נדל"ן, חוזים, דיני משפחה, גירושין, צוואות, ליקויי בנייה, משפט אזרחי ועוד.

"יש אצלנו אסטרטגיה ייחודית לכל תיק", הוא מצהיר בריש גלי. "אנחנו דואגים לבנות מענה מותאם לכל לקוח, כאשר המומחיות שלנו היא לדעת לפענח מהר את הסוגייה המשפטית ולפשט אותה לגורמים. במילים אחרות, אנחנו יודעים לגעת בעיקר ולא בתפל, כך שהלקוחות שלנו זוכים לאסטרטגיה איכותית שברוב המקרים מובילה אותם עד לניצחון בתיק".

העוסק בעולם המשפט מזה כעשור, תקופה במהלכה צבר ותק ואף השכיל לפתח איכויות מרשימות המקנות לו נקודת פתיחה איכותית בבית המשפט. מעידים עליו כאדם כריזמטי ובעל כושר שכנוע יוצא דופן אשר מעביר את טיעוניו בצורה ברורה, וכן כמי שמחזיק בתשוקה אדירה למקצוע. "השאיפה שלי היא לספק לקהל הלקוחות שירות מיטבי עד רמת הפרטים הקטנים. כל עוד אני מצליח לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, אין מאושר ממני", כך לדבריו.

על אילו ערכים לעולם לא תוותר בתיק משפטי?

"אמינות, חד וחלק. לעולם לא אקח תיק שאינני מאמין בצדקת דרכו במאת האחוזים. חשוב לי לתת ללקוח את התוצאה המשפטית הנכונה עבורו תוך מיצוי זכויותיו בצורה מקסימלית, כך שאם אין לי את האמונה השלמה שמדובר בתיק מנצח, איאלץ לוותר עליו".

עו"ד גיל אלימלך. "לכוון לתוצאה המשפטית האיכותית ביותר"

כיצד נמדד לטעמך עורך דין איכותי?

"עורך דין טוב בעיניי הוא כזה שיודע לכוון את הלקוח לתוצאה המשפטית האיכותיות ביותר, אך במקביל לא מספר סיפורים ומשקף את המצב כפי שהוא. אמינות ושקיפות הם עבורי ערך עליון בהקשר הזה. בנוסף, עורך דין מצליח הוא כה שיודע להפתיע ולהיות יצירתי כשצריך. החוכמה בהרבה מקרים היא לדעת לאלתר ולהתמודד גם עם מצבים מורכבים מבחינה משפטית".

לאחרונה הגיע עו"ד אלימלך לשיא מקצועי נוסף בקריירה המשפטית שלו, כאשר הוביל לקוחה לניצחון בתיק גירושין במהלכו תבעה סכום של 120 אלף ש"ח, כפי שנקבע בכתובה ביום חופתה. לאחר שבית הדין הרבני ברחובות קיבל את תביעתה, גם הערעור של הבעל לבית הדין הרבני הגדול בירושלים נדחה והאישה זכתה בכתובתה. "מדובר בתיק מרתק, אך כזה שהצריך הבנה משמעותית של היבטים משפטיים סבוכים", מעיד עו"ד אלימלך. "היה זה תיק עם הרבה פיקנטריה, לרבות האשמות מצד האישה כלפי הבעל, כולל אי קיום יחסי אישות עמה וכשלים במערכת היחסים הזוגית שהתגלו. אני שבע רצון שהצלחתי להעניק ללקוחה יחס אישי ולהוביל אותה לניצחון בתיק מורכב שכזה".

איפה נפגוש אותך בעוד 10 שנים?

"10 שנים זה הרבה מדי זמן עבורי, אני כבר מסתכל קדימה אל עבר העתיד הקרוב. במהלך השנה הקרובה אנחנו מתעתדים לפתוח סניף נוסף במרכז הארץ, על מנת לשפר את הנגישות וטיב השירות שלנו עבור לקוחות נוספים, כמו גם קירבה לבתי המשפט באזור. אני סמוך ובטוח שההשקעה הבלתי מתפשרת של משרדנו, יחד עם המענה המשפטי הרחב שאנחנו מעניקים בסוגיות שונות בעולם המשפט הישראלי, יובילו אותנו קדימה לעבר הישגים ושיאים חדשים".


https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%92%d7%99%d7%9c-%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%9e%d7%9c%d7%9a

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות