19 מכשירי טלפון סלולארי נתפסו השבוע בבתי הכלא בארץ

סוהרי שב"ס איתרו את המכשירים במהלך חיפושים בבתי סוהר ביטחוניים והצליחו לעצור ניסיון הברחה של 6 טלפונים סלולריים שהיו מיועדים להגיע לכלא מגידו שבצפון
דניאל בן חמו |
סלולרי
מכשיר שנמצא על ידי הסוהרים. צילום: שב"ס

גם במהלך תקופת הקורונה, ממשיכים האסירים לדאוג לקשר עם העולם שמחוץ לחומות הכלא, ללא כל פיקוח. תשעה עשר מכשירי טלפון סלולרי מאולתרים נתפסו על ידי סוהרי שב"ס בשבוע האחרון במהלך חיפושים בבתי סוהר ביטחוניים שונים ברחבי הארץ.

עבור סוהרי שב"ס תקופת משבר הקורונה היא תקופה מורכבת לניהול שגרת היום בבתי הסוהר, למרות זאת עבודתם המקצועית נשארת נחושה ומוקפדת מול ניסיונות ההסלקה של אסירים ביטחוניים במתקני הכליאה השונים.

במהלך השבוע האחרון בוצעו מבצעי חיפושים במספר בתי סוהר ביטחוניים ברחבי הארץ במטרה לאתר ולהחרים אמצעים אסורים מחוללי טרור ופשיעה. לוחמי היחידות המיוחדות וסוהרי מחוז מרכז תפסו בבית סוהר 'עופר" 9 מכשירי טלפון סלולארי מאולתרים, 10 כרטיסי סים, 2 כרטיסי זיכרון ואמצעים אסורים נוספים. ובחיפוש שבוצע בבית מעצר 'הדרים' איתרו הסוהרים טלפון סלולארי מאולתר מוסלק בציוד אסירים.

טלפונים סלולר שירות בתי הסוהר
הוסלקו באיבריו הצנועים של העציר. צילום: שב"ס

לוחמי וסוהרי מחוז צפון בשיתוף בלשי יחידת דרור תפסו בבית סוהר 'מגידו' 2 מכשירי טל"ס מאולתרים ואמצעים אסורים נוספים שהוסתרו בתוך קיר בחצר הטיולים ובמקומות ציבוריים באגף. בחיפוש שבוצע בבית סוהר קציעות, איתרו לוחמי וסוהרי מחוז דרום מכשיר טלפון סלולארי מאולתר שהוחבא בשטח ציבורי באגף.

במקביל נמשכות ניסיונות ההברחה לתוך בתי הסוהר על גופם של עצורים נקלטים במטרה לסחור במכשירי הטלפון סלולארי בתוך הכלא בעלות של אלפי שקלים למכשיר. במהלך קליטת עצור שטח שהובא לקליטה בבית מעצר 'ירושלים', צפצף גלאי המתכות הידני בפלג גופו התחתון של העצור.

בחיפוש שנערך על גופו של העצור, נמצאו 3 חבילות מוחבאות באזור מוצנע בגופו. החבילות הכילו 6 מכשירי טלפון סלולארים. בתחקור הודה העצור כי הטלפונים היו מיועדים להברחה לתוך הכלא וה׳משלוח׳ היה מיועד להגיע לבית הסוהר הביטחוני 'מגידו' בצפון. המשלוח והעצור לא הגיעו בסופו של דבר למגידו ונפתחה נגדו חקירה פלילית בגין ניסיון הברחת ציוד אסור לכלא ולפגיעה בביטחון המדינה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות