מה עשה האולר בכיסו של החשוד בשוד?

מצלמת אבטחה בחנות תכשיטים תיעדה התנהגות מאיימת באמצעות אולר קפיצי של שודד. לדבריו, הסכין הפריעה לו בכיס והוא כלל לא התכוון לאיים, ביהמ"ש חשב אחרת.
ציון חן |
מעצר (אילוסטרציה).

סרטון מצלמת אבטחה תיעד ניסיון שוד בחנות תכשיטים הממוקמת בשוק העירוני בבאר שבע. השודד שנעצר בחשד לביצוע המעשה הכחיש כי ניסה לשדוד. על אף היותו של הסרטון ללא קול, קבע בית המשפט כי "העצור נראה עצבני בסרטון".

לא פעם התנהגות מסגירה את כוונותיו הפליליות של עבריין שמכחיש כי התכוון לרע. הפעם זה קרה בבאר שבע, כאשר השודד, תושב העיר בן 31 הודה, כי בשעה שהיה בחנות התכשיטים הוא אכן הוא הוציא מכיסו סכין יפנית אשר משמשת אותו לעבודתו. הסיבה: הסכין הציקה לו. אבל בהמשך הכניס אותה בחזרה לכיסו.

בעל החנות מצידו סיפר במשטרה כי השודד הגיע לחנות וביקש למכור לו זהב, אך הוא סירב. לדבריו, החשוד בשוד לא קיבל את סירובו, איים עליו שישבור לו את החנות, שלף מכיסו סכין מתקפלת, ופתח אותה לנגד עיניו של בעל החנות במטרה להפחידו.

"הסרטון מהאירוע אינו מתיישב עם גרסת העצור", קבעה שופטת המעצרים בבאר שבע שרה חביב, "העצור נראה עצבני בסרטון, פותח מגירות ואף שולף את הסכין בתנועות עצבניות. הוא מפעיל את הקפיץ ופותח אותה, וזאת טרם החזרתה לכיסו". לאור עברו הפלילי של החשוד, הכולל עבירות אלימות ומאסר על תנאי בר הפעלה שיש נגדו, הוארך מעצרו של בחמישה ימים.

___________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת שרה חביב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות