המשטרה אוכפת: 4,800 דוחות תנועה במהלך השבוע האחרון

אגף התנועה מתמקד באכיפה בכבישים בהם קיים ריבוי של תאונות דרכים: 900 נהגים נתפסו בשבוע החולף על מהירות גבוהה, 1,100 דוחות חולקו על שימוש בטלפון הנייד, 650 דוחות לבעלי רכב כבד שביצעו עבירות תנועה
נעמה כהן |
אכיפה בכבישים. צילום: דוברות המשטרה

אגף התנועה ממשיך בפעילות אכיפה ומתמקד בכבישים בהם קיים ריבוי של תאונות דרכים ונפגעים, בהתאם למיפוי שמתבצע במחלקת המחקר של המשטרה. הפעילות מתבצעת באמצעות מודלי אכיפה ומגוון אמצעים טכנולוגים, המייצרים הרתעה ומגדילים משמעותית את סיכויי מבצעי העבירות להיתפס. במהלך השבוע האחרון נרשמו כ-4,800 דוחות תנועה, 900 נהגים נתפסו נוהגים במהירות גבוה וכ-1,100 דוחות חולקו בשל שימוש בטלפון הנייד בזמן הנסיעה.

בגין עבירת נהיגה במהירות חריגה נתפסו כ-900 נהגים שנסעו במהירות מעל המותר, הזמנות לדין וברירות משפט נרשמו בהתאם. בעקבות שימוש בטלפון הנייד בזמן נהיגה, חולקו כ-1,100 דוחות. 750 נהגים נתפסו בזמן ביצוע עבירות תנועה באמצעות מצלמות סטילס ומצלמות טקטיות.

מעל 650 דוחות נרשמו לנהגי הרכב הכבד שביצעו עבירות תנועה וליקוי בטיחות ותקינות. באכיפה נגד עבירות רוכבי הדו-גלגלי נרשמו כ-100 דוחות. 7 נהגים נתפסו תחת השפעת סמים או אלכוהול. רכבם של הנהגים הושבת ל-30 ימים ורישיון הנהיגה נפסל לתקופה דומה. רישיון הנהיגה של 33 נהגים שביצעו עבירות חמורות נפסל בהלך השבוע האחרון וכ-40 כלי רכב הושבתו בשל עבירות שביצעו בעליהם.

____________________________________________

עו”ד בילי מצגר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות