חמישה דברים שלא ידעתם על עו"ד מארי גטאס

מעיין לביא |

עו"ד מארי גטאס מתמחה בדיני משפחה וגירושין בבתי הדין השרעיים ובבית משפט לענייני משפחה ובעל משרד עצמאי זה 8 שנים. היא מקפידה לעבוד קשה, אך אוהבת לא פחות לברוח מבגדי העבודה ולעלות על בגדי ספורט במטרה להגיע ליעדיה.

1.

היא עו"ד לענייני גירושין במגזר הערבי. היא מגיעה מבית של מספרים: אב כלכלן וחשבונאי המשמש כמנהל כספים בחברה בינלאומית הממוקמת בארץ, אמה מורה למתמטיקה ואחיה הקטן גם רו"ח. כולם מדברים בשפת המספרים.

2.

בבית הם חוגגים את כל החגים גם של הנוצרים וגם של המוסלמים. היא בת למשפחה מעורבת, נולדה מאושרת ונהנית משני העולמות. בילדותה התמודדה עם אי הזהות, אך במהלך השנים הסתגלה והתאקלמה. הרבה בעזרת ההורים. למרות זאת, גם היום שואלים אותה אם תתחתן עם מוסלמי או נוצרי. התשובה: היא לא יודעת, הכל מלמעלה.

3.

היא עוברת תהליך מאוד משמעותי בחיים, גם גופני וגם נפשי. יש לה מנטורית שמלווה אותה 24/7. את המאמנת האישית שלה, אורית אהרון, היא מכנה "שוטרת תנועה" כי היא נותנת לה דוחות בכל דקה אפשרית, באהבה כמובן.

4.

היא מנהלת תיקי גירושין במגזר שהם תיקים מאוד קשים, רגישים וטעונים. היא מתרגשת כל יום מחדש לקבל עוד לקוח או לקוחה ומתפללת שתמיד התיקים המסובכים יגיעו אליה.

5.

היא אכן מטפלת בגירושין, בזוגיות ומנתחת כל משפחה, אך לא שוכחת את עצמה ושהיא צריכה לבנות משפחה לתפארת.


עו"ד מארי גטאס

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות