חשיבות המהירות בתביעות ביטוח סיעודי

חברות הביטוח ינסו להתנער מכם, אבל הצטיידות בעורך דין מומחה בתחום ומהירות ההגשה עשויים לשנות עבורכם את התמונה ולהוביל לתוצאה הרצויה עבורכם. אל תתפשרו, כדי שלא תפסידו כסף
%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%92%d7%9c%d7%a2%d7%93-%d7%a8%d7%9e%d7%aa%d7%99 |
פעל במודעות מלאה. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

לקוחות רבים מתלבטים האם לשכור עו"ד כבר בשלב הראשוני של הגשת המסמכים לחברת הביטוח. התשובה הפשוטה שלי היא שעו"ד שמתמחה בתחום, פשוט יודע מה לציין בטופס התביעה וכן מה המסמכים שחברת הביטוח מחפשת כדי לבחון האם אדם הוא סיעודי. נוכחות של עו”ד הבקיא בתחום מגדילה משמעותית את סיכויי ההצלחה.

החשיבות בייצוג על ידי עורך דין טמונה בכך שהוא מכיר את פיתולי הבירוקרטיה, בקיא בחוק, בנהלים ובהליכים להגשת התביעה ויכול לעשות זאת במהירות המיטבית, על הצד הטוב ביותר תוך שהוא מייצג את האינטרס שלכם, עבורכם. מעבר לכך, יש לקחת בחשבון שחברות הביטוח הן גופים גדולים וחזקים. בניסיון לחמוק מתשלום על התביעות נגדן, מצטיידות בשורה ארוכה של עוה"ד כדי להגן על עצמן. האזרח הפשוט הניצב מול סוללת הפרקליטים עומד חסר ביטחון וחסר אונים, ובצדק. לכן, סיוע של עורך דין חשוב במקרה הזה ואין לוותר עליו. עורך דין טוב ידע להתמודד מול ההתפלפלות המשפטית ויעמוד איתן מולה.

המלצה חשובה ביותר בתביעות ביטוח סיעודי היא מהירות הפעולה. לאדם סיעודי חשוב מאוד לקבל את הפיצוי החודשי בהקדם כדי לשלם את ההוצאות הרבות עקב מצבו הסיעודי. בדרך כלל חברות הביטוח מושכות את הזמן ומבצעות בדיקות שאורכות בין חודש לחודשיים עד שהן מחזירות תשובה למבוטח.

עו"ד גלעד רמתי

עורך דין מקצועי, יוכל לפעול במהירות, לדעת מה הם הטפסים שיש למלא, מה חברת הביטוח רוצה וצריכה ולמעשה מה עליו לעשות כדי שהתביעה תתקבל. מהירות – היא שם המשחק.

במשרדי אנחנו מלווים לקוחות רבים המגישים תביעות סיעוד לחברות הביטוח. לא פעם התביעות הללו מתקבלות בתוך ימים ספורים. מדוע? כי אנחנו יודעים בדיוק מה צריך בשל כך. רק החודש, למשל, הגשתי תביעה עבור לקוח לחברת הביטוח הראל. התביעה התקבלה במהירות שיא ובתוך 4 ימים בלבד. הגשנו את התביעה ב-19 באוקטובר והתביעה אושרה ב-22 באוקטובר. השגנו עבור הלקוח גמלת סיעוד בגובה 4,500 שקל למשך 60 חודשים, עד לשנות 2025. זה לא קסם, צריך פשוט לדעת מה לעשות – ולעשות זאת במקצועיות ובמהירות.

מהירות שיא בקבלת התביעה

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות