אישום: צילם אברים אינטימיים של נשים במקומות ציבוריים

יונתן יואל הררה, בן 27 מירושלים, נאשם כי ביצע מעשים מגונים בעשרות נשים ובנערות שעמדו לידו באוטובוס וכן צילם את גופן בתחבורה ובחדרי שירותים ציבוריים באמצעות הנייד שלו. הפרקליטות: "שחרורו יסכן את ביטחון הציבור"
רונן לוי |
מתקשים לעמוד בתנאי החוזה עם משרד התחבורה. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

לבית משפט השלום בירושלים הוגש כתב אישום נגד יונתן יואל הררה, בן 27 מאזור ירושלים המייחס לו ביצוע מעשים מגונים בנשים ונערות זרות בהן נתקל ברחבי העיר. כתב האישום מייחס לו גם פגיעה בפרטיותן לאחר שצילם את איבריהן האינטימיים באמצעות הטלפון הנייד שלו. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

על פי כתב האישום ביצע הנאשם מעשים מגונים בנשים ונערות באוטובוסים ובטרמפים בירושלים. כמו כן, נהג הנאשם לצלם איברים אינטימיים של עשרות נשים בתחנות אוטובוס בירושלים ובסביבתה ובחדרי שירותים מתחת לחצאיותיהן באמצעות הטלפון הנייד שלו.

הנאשם, כך מתואר בכתב האישום, עמד מאחורי הנשים, הניח את ידו מתחת לחצאיתן, וצילם את גופן באמצעות מצלמת הטלפון הנייד שלו. לעתים צילם הנאשם סרטונים ולעתים תמונות. "במעשיו אלה", נכתב, "עשה הנאשם מעשים מגונים בעשרות נשים שלא בהסכמתן החופשית לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיני, וכן צילם אדם כשהוא ברשות היחיד".

לצד כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה למעצר עד תום ההליכים בה מצוין כי קיימות ראיות לכאורה להוכחת המיוחס לנאשם, לרבות הודעת המתלוננות, חלקן בחקירות ילדים להן נקבעה מהימנות, הודעות עדים – הן על התנהלות המשיב והן על מצבן הנפשי של מהתלוננות, סרטונים ותמונות שצילמו אותו, הודאה של המשיב ועוד.

״העבירות המיוחסות למשיב", נכתב בבקשה שהוגשה לבית המשפט, "מקימות חשש סביר ששחרורו יסכן את ביטחונו של אדם ואת ביטחון הציבור, ולפיכך קמה עילת מעצר נגדו. אופי העבירות המיוחסות למשיב ונסיבות ביצוען, מלמדים כי קיים יסוד סביר לחשש שהמשיב יסכן את ביטחון הציבור ומבססות את המסקנה כי אין די בחלופת מעצר״.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות