ארובות חדרה מאירות לזכרו של יצחק רבין ז"ל

חברת החשמל האירה את ארובות חדרה הממוקמות בתחנת הכוח "אורות רבין" לציון 25 שנים לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון "כדי להנציח את זכרו ואת עמלו"
דנה לווינסקי |
ארובות חדרה מוארות לציון 25 שנה לרצח רבין, צילום: חברת החשמל
ארובות חדרה מוארות לציון 25 שנה לרצח רבין, צילום: חברת החשמל

יצחק רבין, שהיה בנו של נחמיה רבין, מראשוני העובדים של חברת החשמל, היה לוחם, מדינאי, מנהיג – שסיפור חייו הוא במידה רבה סיפורה של מדינת ישראל. בחברת החשמל נוהגים להנציח את זכרו של רבין וכעת, לציון 25 שנה ליום הרצח הוחלט להאיר את ארובות חדרה.

במהלך השנים שחלפו מאז הרצח, חברת החשמל בשיתוף מרכז רבין, פתחו את אירועי יום הזיכרון וקיימו את טקס הזיכרון באתר תחנות הכוח אורות רבין, אותה חנך ארבעה ימים לפני שנרצח ועל כן הוחלט לקרוא לאתר על שמו.

בחברת החשמל אומרים כי כדי להנציח את זכרו ואת עמלו של יצחק רבין ז"ל, לטובת ישראל, וכדי לשים דגש ולקדם את ערכי הסובלנות, כבוד הדדי ואהבת חינם, היא החליטה להאיר את ארובות "אורות רבין". פעולה זו הצטרפה למגוון פעולות ההנצחה השנתיות שמבוצעות בחברה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות