אישום: ‏תושב ירושלים הביא לביתו נער חסר בית וביצע בו עבירות מין

חוסאם תמימי, בן 69, נאשם כי הזמין לביתו את הנער בן ה-14 ובתמורה לכסף ביצע בו עבירות מין במספר מקרים. הפרקליטות מייחסת לו מעשה סדום וצריכת זנות מקטין ומבקשת להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים
נעמה כהן |
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בירושלים, הוגש כתב אישום נגד חוסאם תמימי, תושב העיר בן 69 בגין מעשה סדום וצריכת זנות מקטין. תמימי הביא לביתו נער בן 14 שלא היה לו מקום לישון וביצע בו עבירות מין ושילם לו על כך.

על פי כתב האישום, בחודש ספטמבר האחרון פגש הנאשם את קטין בן 14 סמוך לביתו. הנאשם, נטען, הציע לו לבוא אליו הביתה לשתות תה, לאחר שהקטין סיפר לו כי אין לו היכן לישון וזה הסכים. כאשר שהו השניים בביתו של הנאשם, הניח הנאשם את ידו על רגלו של קטין ושאל אותו אם "הוא אוהב את זה".

הקטין, מתואר בכתב האישום, השיב בשלילה וסמוך לאחר מכן ברח מביתו של הנאשם. בימים שלאחר מכן, פגש הנאשם את הקטין כמה פעמים והציע לו לבוא איתו למחסן, שם ביצע בו הנאשם עבירות מין ושילם לו על כך סכומי כסף. כתב האישום מייחס לנאשם שלוש עבירות מעשה סדום בקטין וארבע עבירות איסור צריכת זנות מקטין.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים נכתב כי על ידי הפרקליטות כי יש ראיות לכאורה להוכחת המיוחס למשיב, בהן הודעות המתלונן, הודאתו החלקית של המשיב וסרטוני וידאו. ״העבירות המיוחסות לנאשם", נכתב, "ונסיבות ביצוען מקימות נגדו עילת מעצר לפיה קיים יסוד סביר לחשש שהמשיב יסכן את בטחונו של אדם או את בטחון הציבור״.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות