עו"ד הילה וינטרוב – "הוט קוטור" של משרדי הבוטיק בתחום דיני המשפחה

בניסיון לדייק בהגדרת אופיו של משרד עו"ד הילה וינטרוב, ההגדרה הקולעת לדעתנו היא "הוט קוטור". כשם שבגד המוגדר כ"הוט קוטור" נתפר באופן מיוחד ללקוח ועל פי מידותיו, תוך הקפדה על חומרי הגלם ואיכות התפר והגימור, כך עו"ד וינטרוב מעניקה ללקוחותיה טיפול איכותי, מקצועי ומעל לכל אישי וזו אינה קלישאה. עו"ד וינטרוב מסבירה, כי בתחום כה רגשי דווקא היתרון הוא בבחירת משרד בוטיק קטן אשר יספק מענה לכלל צרכי הלקוח וייתן לו תחושה כי הוא החשוב ביותר והוא עומד במרכז.
נוני סנדלר |
עו"ד הילה וינטרוב

נהוג לסווג את  משרדי עורכי הדין בחלוקה גסה, לשני סוגים – משרדי בוטיק, ומשרדים כלליים. כאשר לקוח פונה למשרד בוטיק, הוא יודע כי עו"ד ספציפי ינהל את התיק שלו. הלקוח מכיר את עורך הדין המנהל את התיק, עורך הדין נגיש עבור הלקוח וזמין עבורו לשאלות, תהיות, התייעצויות ורעיונות משותפים ובכך טמון היתרון הגדול, בטח בתחום כה אישי.

 

עו"ד גירושין הילה וינטרוב מגדירה את פעילותה כ"משרד בוטיק" בתחום דיני המשפחה והגירושין. עקבנו אחר פעילותה. המקצועיות שלה, המיומנויות שלה והקשר שלה עם הלקוחות בולטים לעין. הגענו למסקנה כי עו"ד גירושין הילה וינטרוב היא "הכוכב העולה" ולא בכדי.

 

מהן אבני היסוד של עו"ד בתחום האישי?

"תחום המעמד האישי הוא מורכב וכולל, בין היתר, נושאים כמו  נישואין; גירושין וכל מה שביניהם – הסכמי ממון, הסכמי הורות משותפת, כתובה ופיצויים, תביעות גירושין והסכמי גירושין; פירוק שיתוף, חלוקת רכוש בתהליך הגירושין; תביעות לשינוי (הגדלת/הפחתת) מזונות, תביעות משמורת, הסכמי משמורת משותפת, זמני שהות (הסדרי ראיה בעבר); ניכור הורי, תביעות אבהות,  אפוטרופסות; צוואות וירושות, ייפוי כוח מתמשך, ידועים בציבור", מספרת עו"ד הילה וינטרוב.

"מורכבות הנושאים והאופי הייחודי והאנושי של המקרים מחייב חתירה למצוינות בשלושה נושאים עיקריים:

בקיאות משפטית –   במיוחד נוכח המהפכות שהתחום עובר בשנים האחרונות וההלכות החדשות שמתקבלות חדשות לבקרים. "אני מקפידה להיות בחזית הידע המשפטי המורכב הזה".

יצירת ארגז כלים ייחודי – "המאפשר לי לתמרן, יחד עם הלקוח, במגוון האפשרויות וליצור אפשרויות חדשות לפתרון. אחת המיומנויות שרכשתי היא הניסיון שלי כמגשרת.  ארגז הכלים שלי מאפשר לי מבט רחב יותר, שעוזר לי וללקוח לעבור את התקופה המאתגרת במינימום טלטלות רגשיות, חוסך  זמן יקר, עלויות כספיות ומעניק  וודאות משפטית לטווח הרחוק".

כימיה וביטחון –   "אני מקפידה לייצר ביני לבין הלקוח קשר אישי, המשמש עוגן וחלק מרכזי בחיי היום-יום של הלקוח עד לסוף ההליך המשפטי. הכימיה, הקשר האישי שאני מקפידה ליצור הוא נכס יקר ערך עבורי ועבור הלקוח כאחד." אני סבורה, כי בסוף הכל ומתחיל ומסתיים בכימיה. מבחינתי כל לקוח הוא עולם ומלואו וכל משפחה חשובה כאחרת. חשוב מאוד שהלקוח יקבל ביטחון מעו"ד המייצג אותו על הצד הטוב ביותר, מאמין בו, מעודד אותו ועובר עימו כברת דרך ארוכה לעיתים.

מה החשיבות של הקשר האישי בין עורכת הדין ללקוח בתחום המעמד האישי?

"הכימיה והקשר האישי הוא העוגן המרכזי בעיני בתהליך בנושאי המעמד האישי המורכב. הביטחון של הלקוח בדרך שאנו מטווים יחד והאינטימיות בינינו, מאפשרת להיכנס לעומקי התיק ולחשוף נושאים בעלי חשיבות עליונה, שלא היו נחשפים בלי קשר קרוב ואישי בין עורך הדין ללקוח. אני דוגלת בליווי אישי ומקצועי, אני מעורבת בכל תיק לפרטי פרטיו, זמינה עבור לקוחותיי סביב לשעון. לקוח, שיודע כי הוא יכול להתייעץ עם עורך דינו בכל התלבטות, קושי אישי, תהייה או שאלה, הוא לקוח שישתף את עורך הדין שלו במידע שעשוי  להיות לו משמעות אדירה לסיום מוצלח של הדיון."

מה האסטרטגיה שלך בבניית תיק בנושאים שהם כל כך מורכבים משפטית ורגשית?

"אני בונה אסטרטגיה משפטית המותאמת אישית ללקוח, ממש כמו תפירת חליפה מדויקת לצרכי הלקוח הספציפי שעומד מולי. המטרה היא למזער את הכאבים והנזקים הרגשיים והכלכליים בעת תקופת הגירושין, בחשיבה לטווח הרחוק, בהגדרת תוצאות רצויות, עבור כל לקוח.

התהליך הלא פשוט רגשית ומשפטית מתרחש בייצוג חסר פשרות בבית המשפט, בבחינת הליך גישור, וככל וניתן בעריכת הסכמים הוגנים, שיותאמו לצרכי הלקוח, לטווח הקצר ולטווח הארוך.

מטרת העל שלי בכל תיק להוביל בבטחה את הלקוח או הלקוחה ליום שאחרי. המיומנות הבינאישית שלי,  הבקיאות בתחום דיני המשפחה והנושאים המסתעפים מהם, הניסיון הרב בגישור וניסיון רב בניהול תיקים מורכבים הנמשכים שנים, כל אלה מביאים לתוצאות מוכחות", מסבירה עו"ד גירושין הילה וינטרוב.

אנו יודעים כי בתהליך הגירושין מעורבים לרוב רגשות שליליים עזים המקשים על מציאת פתרונות, האם יש גם רגעים הפוכים?

״כן, אתן דוגמא לתיק שהתנהל תקופה ארוכה. סכסוך קשה בין זוג הורים אשר לווה בהסתות בלתי פוסקות, בהאשמות שווא, ובאינספור הליכים שמקורם ברגשות שליליים עזים. לאחר שנתיים קשות עבור בני הזוג ועבור הילדה המשותפת שלהם, הצלחתי להביא את הצדדים לכדי הסכם כולל.

בתום הדיון האחרון, כשראיתי אותם בפעם הראשונה בחיי מתחבקים, זלגו דמעות מעיניי.  לאחר כל המאבקים שעברו בחרו הצדדים בשלום, למען טובת בתם. זה היה אחד הרגעים המאושרים בקריירה שלי".

מה המסר שלך להורים?

"לקראת יום המשפחה פרסמתי פוסט  בדף הפייסבוק שלי, שאני מאוד מאמינה בו וממליצה לכולם לקרוא. בפוסט נכתב בין היתר: 'יום המשפחה הוא בדיוק היום המיוחד הזה שנועד לכם להקדיש לרגע מחשבה, להסתכל על מה שיש ולומר תודה. תסתכלו טוב טוב על המשפחה (מכל סוג) שיצרתם, הודו על כך, העריכו ואל תמהרו לפרק את החבילה. יותר מדי משפחות מתפרקות כשבמקרים רבים ניתן היה לשנות/להציל את המצב ובעיקר את הילדים! אל תהיו פזיזים, אל תוותרו בקלות ואל תמהרו להסיק מסקנות. שמרו על המשפחה שלכם בחירוף נפש. כי בסוף שום דבר לא שווה כשאין 'תחושת משפחה'.  ואם אתם חשים כי אבדה לכם הדרך, אני כאן כדי להראות לכם שאפשר גם אחרת. בטוב. בנועם. בדרכי שלום. בהסכמות."

ומה עם הילדים בתהליך?

"השאירו את הילדים מחוץ לסכסוך, כי בסוף הם הנפגעים העיקריים מכל התהליך. ילדים זקוקים  לאימם וגם לאביהם ואין להעדיף צד זה או אחר. אם עד למועד הפרידה מדובר באב/אם מיטיבים עם הילדים אין סיבה לגרום לילדים לניתוק קשר/ להעדפת אחד ההורים על פני האחר." שימו את האגו שלכם בצד. זה לא יוביל אתכם למקומות טובים.

במכתבים הרבים של לקוחותיה, עוברים כחוט השני יסודות תפיסתה המקצועית של עו"ד גירושין הילה וינטרוב.  חדה, בקיאה ברזי המשפט, חריפה, מציגה פתרונות יצירתיים, נלחמת כלביאה כאשר צריך ומעל לכל  – נותנת יד תומכת איתנה בפן האישי ללקוחות לאורך התהליך כולו. לא בכדי, נבחרה עו"ד הילה וינטרוב לאחת מנשות העסקים המשפיעות של שנת 2019, במסגרת פרויקט "נשות עסקים משפיעות" במגזין "את" (דצמבר 19).

 

 

 

עו"ד משפחה הילה וינטרוב, נשואה ואם לשניים. בוגרת בית הספר למשפטים (LL.B) הארי רדזינגר וכן בוגרת בית הספר אריסון למנהל עסקים במרכז הבינתחומי הרצליה. לאחר שניהלה תיקים רבים ומורכבים משך שנים באחד המשרדים הגדולים בארץ וזכתה להצלחות רבות, יצאה לדרכה העצמאית ומאז היא רק צומחת. אתם עוד תשמעו עליה לא מעט. מדובר ב"כוכב העולה" של משרדי הבוטיק בתחום דיני המשפחה והגירושין.

משרדה ממוקם במגדלי הארבעה, ברח' הארבעה 28, תל אביב.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות