נפתח משפט הנזיקין נגד הכדורגלן יצחק אספה שהורשע בהפקרתו של ארי נשר ז"ל

בבית המשפט המחוזי בתל אביב החלו הדיונים בתביעה האזרחית שהגישו הוריו של הנער ארי נשר ז"ל נגד הנהג שפגע בו ונגד חברות הביטוח. בא כוחה של המשפחה, עו"ד ישראל וינברג: "תאונת הדרכים קטעה עתיד מזהיר"
נעמה כהן |
ארי נשר

בבית משפט המחוזי בתל אביב, החלו לדון בתביעה לפיצויים, אותה הגישו הוריו של הנער ארי נשר ז"ל, בן ה-17 – אבי ואיריס, נגד הכדורגלן יצחק אספה ונגד חברות הביטוח. כזכור הכדורגלן יצחק אספה, הורשע בבית המשפט המחוזי בתל אביב בהפקרתו של נשר ושיבוש מהלכי משפט ומרצה כיום עונש מאסר. הדיון הבא נקבע לעוד כחצי שנה.

תביעת הנזיקין שהוגשה ע"י עו"ד ישראל וינברג, נפתחה במשפט: "תביעה זו עניינה תאונת דרכים מחרידה שכתוצאה ממנה נפגע קשה מאוד ונפטר מספר ימים לאחר מכן בחור בן 17 עילוי שהיה 'כוכב' ונשקף לו עתיד מזהיר בעולם הקולנוע הישראלי והעולמי".

עו"ד ישראל ויינברג
עו"ד ישראל וינברג בדיון בבית המשפט המחוזי בתל אביב

בתביעה ציין עו"ד וינברג כי ארי כבר מגיל צעיר התבלט בכישוריו יוצאי הדופן, למד בבית הספר לאומנויות, קמפוס אריסון לאומנויות בתל אביב במגמת קולנוע וכבר שם הוא בלט וגילה תכונות מיוחדות. עם סיום לימודיו בבית הספר לאומנויות ארי עבר ללמוד בבית הספר התיכון ״תלמה ילין״ וגם שם התבלט מאוד וגילה מחויבות רבה לעולם הקולנוע וטלוויזיה.

על פי התביעה באם נשר ז"ל לא היה נהרג בתאונת הדרכים הוא היה משתכר סכומים גבוהים. "לדעת אוטוריטות ובעלי ניסיון בתחום", כך כתב עו"ד וינברג בתביעה, "שהכירו את ארי היטב ועבדו אתו, הוא היה ב'נקודת פריצה' להצליח ולעשות חייל בעולם הקולנוע, הטלוויזיה, והקשור בהם בשנה בה נפטר ובשנים הבאות. לא יכול להיות ספק גם לדעת בעלי מקצוע שהכירו את ארי היטב, שבזמן שנותר עד לגיוסו לצה״ל – למעלה משנה הוא היה משתכר סכומים גבוהים. בין כשחקן בסרטים, בין כמשתתף בסדרות איכותיות בטלוויזיה ובין כפרזנטור מוביל דעה של חברות שונות ברשתות חברתיות".

עוד ישראל ויינברג 2
עו"ד ישראל וינברג בפתח הדיון

כזכור, לפני כשנתיים, רכבו נשר ז"ל וחברו על אופניים חשמליים בשדרות רוקח בתל אביב, הכדורגלן אספה שהגיע ממסיבה במועדון בנמל תל אביב, בשלב מסוים, כשרכבו של אספה היה במרחק של כ-15 מטרים מאחורי האופניים, סטו האופניים שמאלה ואספה התנגש בהם בעוצמה.

לאחר התאונה המשיך אספה בנסיעתו, וכמה שניות לאחר מכן נעצר בחריקת בלמים, עצר את הרכב לפרק זמן קצר, המשיך בנסיעה איטית, עצר בשנית ונמלט מן המקום. כאמור אספה הורשע בבית המשפט המחוזי בתל אביב ונידון ל4.5 שנות מאסר, אולם שופטי בית משפט העליון, החליט לקבל חלקית את ערעורו של כדורגלן מ.ס אשדוד יצחק אספה והוא ירצה בסופו של דבר שלוש שנות מאסר.

___________________________________________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-%d7%95%d7%99%d7%a0%d7%91%d7%a8%d7%92

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות