שוחרר למעצר בית בני סעדון החשוד שדרס למוות את הילד דוד אוחיון

בית המשפט באשקלון שחרר למעצר בית בן 5 ימים את נהג המשאית החשוד כי לאחר שפגע בילד בן ה-9 הפקיר אותו ונמלט מהמקום. להגנתו הוא טוען: "לא הרגשתי שפגעתי בו"
דניאל בן חמו |
מעצר. ארכיון

שופטת בית משפט השלום באשקלון, דורית בונדה, שחררה למעצר בית בן חמישה ימים, את בני סעדון, נהג המשאית, בן ,60 מאשקלון, החשוד בדריסתו למוות של הילד בן ה-9 דוד אוחיון. סעדון שחשוד בהפקרה לאחר פגיעה והמתה בקלות דעת. ובחקירתו טען סעדון כי לא ראה את הילד ולא הרגיש כי פגע בו.

אתמול (יום שני) בשעות הצהריים, נדרס דוד, בעת שרכב על אופניו, סמוך לביתו על ידי המשאית שבה נהג סעדון. בתחילה דווח כי נהג המשאית נמלט והמשטרה הציבה מחסומים בעיר וביצעה סריקות אחר הנהג, אולם כעבור כשעה סעדון חזר לזירה עם המשאית והוא נעצר לחקירה באגף התנועה של מרחב לכיש. בחקירתו טען כי לא ניסה להימלט, אלא הוא לא הבחין בכלל שפגע בילד והמשיך כרגיל ביום עבודתו. עוד עלה בחקירת המשטרה כי סעדון הינו ללא עבר פלילי.

במהלך החקירה הוברר עוד כי אחיו של הנהג, יגאל סעדון ז"ל, נהרג לפני שנתיים בתאונת פגע וברח, כאשר רוכב אופנוע פגע בו בעת שרכב על אופניים חשמליים במושב ברכיה. אז רוכב האופנוע, הסגיר את עצמו למשטרה כעבור יומיים והוגש נגדו כתב אישום באשמת הפקרה לאחר פגיעה, נהיגה בשכרות, נהיגה ללא רישיון בתוקף ועבירות נוספות.

סעדון הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט, באשקלון. סנגורו הגיע להסכמה מול המשטרה כי סעדון ישוחרר היום אחר הצהריים, למעצר בית מלא למשך חמישה ימים. בא כוחו ציין כי החשוד מסר גרסה מפורטת לפיה לא הבחין בתאונה ולא הרגיש כלל שהייתה תאונה ולכן הוא לא ברח מהזירה. השופטת בונדה ששחררה אותו למעצר בית התירה לו ללכת לפני כניסתו למעצר הבית, לאזכרת אחיו במושב ברכיה.

______________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת דורית בונדה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות