המשטרה: להוציא צו איסור פרסום על פרטי חשוד בפדופיליה

שוטרי תחנת עירון של מחוז חוף ביקשו איסור פרסום על פרטיו של אדם שנעצר בחשד למעשים מגונים בשלושה ילדים קטנים. השופט: "לא ברורה לי בקשת המשטרה"
ציון חן |
אילוסטרציה

צעיר בן 21 אשר נעצר לאחר שהוריהם של שלושה ילדים קטנים התלוננו עליו כי פגע מינית בילדיהם הובא לבית המשפט, שם ביקשה המשטרה איסור פרסום על פרטיו של העצור. זאת, בניגוד למקרים דומים בהם המשטרה עומדת על פרסום שמו של העצור, במטרה לעודד קורבנות נוספים להרגיש בטוח שבשל מעצרו של הסוטה, הם יכולים לבוא ולהתלונן במשטרה על פגיעתו בהם.

העצור שמקום מגוריו הוא בתחום תחנת עירון של משטרת מחוז החוף בפיקודו של פרץ עמר, פנו לשופט השלום בחדרה, אלכס אחטר ומסרו לו כי הם מקבלים את בקשת הסניגור של העצור לאיסור פרסום פרטים מזהים של החשוד שנעצר.

"אני מוכרח לציין כי לגבי מהות העבירות בהן נחשד העצור, לא ברור לי מדוע דווקא המשטרה מסכימה להטלת צו איסור פרסום על פרטיו של העצור, ולא בלב שלם אני מאמץ בשלב זה את הסכמתם של המשטרה והסניגור", ציין השופט.

לדברי סנגורו של העצור, אין מחלוקת כי "הילדים היו בביתו של האיש בתואנה שיש לו בקבוקים לאיסוף למחזור בעבורם, אך במספר דקות ספורות שהם היו אצלו, לא יכול להיות שהוא הספיק לפגוע בהם מינית".

"מחומר החקירה מתקבלת תמונה שונה מזו המוצגת ע"י הסניגור ביחס לעצור", קבע השופט, "לא ניתן להתעלם מהעובדה שהעצור קשר עצמו לזמן ולמקום ולחלק מהנסיבות שתוארו ע"י הקטינים באמצעות הוריהם", והאריך את מעצרו של האיש בשישה ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות