הרצח בבית חנינא: המשטרה הגישה הצהרות תובע נגד 3 חשודים

המשטרה תגיש בימים הקרובים כתבי אישום נגד חשודים ברצח צעיר בשנות ה-20 לחייו בבית חנינא במהלך חודש ספטמבר. המדינה תבקש להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים נגדם
מעיין לביא |
מעצר. ארכיון

המשטרה הודיעה לבית המשפט כי תגיש בימים הקרובים כתבי אישום נגד 3 חשודים במעורבות ברצח צעיר, כבן 20, בשכונת בית חנינא במהלך חודש ספטמבר. המדינה תבקש להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים נגדם.

ראשיתה של החקירה ב-11 בספטמבר, אז הוזעקו כוחות המשטרה לשכונת בית חנינא, בעקבות ירי שבוצע לעבר אחד הבתים על ידי 3 חשודים שנמלטו ברכבם. כתוצאה מהירי נהרג צעיר תושב המקום בשנות ה 20, ובנוסף נהרג גם סוס שהיה בחצר הבית.

כוחות המשטרה שפתחו בחקירה, העלו את החשד כי מדובר בירי בעקבות סכסוך מתמשך, והצליחו לאתר את זהותו של החשוד המרכזי בירי, בשנות ה-20 לחייו, והוא נעצר אותו באותו היום.

שני חשודים נוספים שנמלטו, הסתתרו כחודש בעיר רמאללה שביו"ש, עד שכוחות המשטרה איתרו את מיקומם המדויק, בשני בתים, עליהם פשטו לוחמי הימ"מ במקביל והשניים נעצרו לחקירה.

שלושת החשודים נחקרו בחשד לרצח, נשיאת נשק שלא כדין וירי בשטח בנוי ומעצרם הוארך מעת לעת. נגד החשוד המרכזי בירי, הוגשה ביום שישי האחרון הצהרת תובע ומעצרו הוארך עד מחר (יום שלישי) לשם הגשת כתב האישום נגדו.

מעצרם של שני החשודים האחרים, הוארך גם כן. במהלך הדיון הוגשה נגדם הצהרת תובע ובקשה להמשך מעצרם גם כן עד למועד הגשת כתב האישום נגדם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות